"7"

260 14 10
                                    

Chryste co sie właśnie odjebało. Właśnie moj były mnie całował bez koszulki w lazience. Matko co ja robie.
Usiadłam na łóżku i wzielam telefon do reki aby zająć czyms mysli, poogladalam tiktoka i poczekalam az łazienka sie zwolni.

Po umyciu wrocilam do pokoju. Zastanawialam sie co mam zrobić z tym co sie stało doslownie godzine temu. Strasznie sie wacham z myślami z jednej strony uważam ze to głupstwo to co sie stalo ale z drugiej naprawde mi tego brakowalo i pragnę o wiele wiecej takich wydarzeń, tylko juz nie z przypadku.
W zyciu bym nie uwierzyla ze bede tesknic za tym idiotą który mnie zranil boze, jaka ja jestem glupia. Cos mnie ciągnie do Kamila ze nie potrafie o nim zapomniec, jest jak magnes. Przydaloby sie wrescie wyjaśnić o co chodzilo z Julią. Nie wiem czy chce to usłyszeć ale aby pojsc do przodu najwidoczniej musze.

-Hej Kamil bądź za 30 minut przy drzwiach wyjściowych.

Napisalam do Kamila sms aby byl pod drzwami. Chce to wyjaśnić raz na zawsze, fakt moglam to zrobić o wiele wcześniej ale zbyt duze emocje mną targały aby zacząć z nim rozmowę. Nie wiem czego sie spodziewac kłamstwa? brutalnej prawdy? nie mam zielonego pojęcia, lecz wiem jedno- chce wiedziec jak to sie wydarzyło i czy jeszcze cos do mnie czuje.

-

-O jestes już-powiedział Kamil
-Ta chodz- powiedzialam i otworzylam drzwi
-Gdzie idziemy?- zapytał
-No a gdzie mozemy isc idioto- pomyslalam
- Po co mnie wyciągnęłaś na dwór??
-Co sie wydarzyło wtedy z Julką?- zadalam pytanie
-Co?
-Gowno, co sis wydarzyło z Julia wtedy?- powtórzyłam
-Sandra... Ja byłem pijany ona to wykorzystała, znaliśmy sie ze wcześniejszych lat a ona sie we mnie bujała, wiedziala ze zadaje sie z Krystianem a ja olewałem wiec zaczęła krecic z twoim bratem. Krystian sie w niej zakochał a ona byla z nim tylko po to aby byc jak kolwiek blizej  mnie, później trafiliśmy na ta sama imprezę ze znajomymi z liceum. Upielem sie, nawet nie wiesz jak tego żałuję. Ona wykorzystała to pocałowała mnie a ktos zrobił zdjęcie- wyjaśnił.
-Zalujesz tego?
-Sandra strasznie tego żałuję naprawde przepraszam, wiem ze nie bedzie tak jak wcześniej ale wiedz ze ja cie nadal kocham, bardzo cie kocham- oznajmił.

Staliśmy i patrzyliśmy na siebie dobre 5 minut, az nasze usta sie złączyły. Pocałunek byl pełen tęsknoty z mojej strony i strony Kamila.

-Sandro, a wiec przyjmiesz ponownie ten pierścionek i zostaniesz moja żoną?- zapytał wyjmując pierścionek z kieszonki od szerokich dżinsów.
-Tak Kamil- powiedzialam i go pocałowałam.
-Nosisz go zawsze przy sobie? - zapytalam
-A wiesz ze tak? Od kiedy mi go oddałaś zawsze mam go przy sobie.

No a wiec tak, wgl co sie dzieje u Ewrona i calej reszty? Nadal gta? Od kilku miesięcy ich nie ogladalam i sie nie interesuje jakos bardzo
kc


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 29, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Czyli to koniec ? || Ewron❤️ZAWIESZONA❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz