פרק 1

745 54 18
                                    

נ.מ. אנבת'

"מה פרסי עשה הפעם?" שאלתי את האנשים המוזרים שהיו מחוץ לדלת.

זה תמיד פרסי, אין מה לעשות. חשבתי לעצמי.

"איך ידעת שזה קשור לפרסאוס?" האדם שנראה כאילו שאבו ממנו את כל השמחת חיים אמר.

"אנשים מוזרים שדופקים על הדלת של הבית של הארוס שלך וכנראה עם חדשות רעות ו/או מוזרות, המ... בואו נחשוב, זה חייב להיות קשור לפרסי"

"אנבת', עם מי את מדברת? פרסי וחברים שלכם כבר הגיעו?" שמעתי את סאלי שואלת אותי.

מאז שפרסי נעלם, באתי לבקר את סאלי אחת ליומיים כדי לדבר, ההרגל הזה נתפס.

סאלי באה לדלת, כרגע היא הייתה בחודש שביעי, מה שאומר שהיא תלד את אחותו הקטנה של פרסי בעוד פחות מחודשיים! זה כל כך מרגש!

"לא סאלי, יש אנשים מוזרים כאן, להכניס אותם?"

"כן אנבת' מתוקה, אני אביא את העוגיות"

"את בטוחה שזה בטוח? כאילו, פרסי ישתגע כשהוא יראה שאנשים אחרים אכלו לו את העוגיות." 

"כן אנבת', אני בטוחה. דרך אגב, מה שלום אבא שלך?"

"אבא שלי בסדר, מה שלום פול?"

"בעיקר מבולבל מזה שהוא הולך להיות אבא, ולא רק חורג."

"אני אלך להתקשר לפרסי"

נ.מ. פרסי

בדיוק התאמנתי בחרב עם ניקו כשאנבת' התקשרה באיריס נט.

"אנבת'! למה התקשרת?" שאלתי אותה.

"יש אנשים מוזרים בבית שלך, תביא את כולם, הם אוכלים לך מהעוגיות"

אנשים אוכלים לי מהעוגיות? עכשיו אני חייב למהר!

"ניקו, תקרא לרומאים, אני לכל השאר, יש לי אנשים מוזרים בבית שאוכלים לי מהעוגיות"

"על זה"

פרסי וסופי בהוגוורטסWhere stories live. Discover now