פרק 8

332 26 34
                                    

וואי כמה זמן כבר לא כתבתי הערות לפני פרק.
אז ככה: אני הולכת להוציא את ליאו רע, ו, אממ, וזהו נראלי אבל פשוט תהנו.

נ.מ. ליאו

אני כזה סתם מרתיח בבונקר 9 דברים ופתאום מופיע במקום מוזר ליד כמה אלים.

"היייייייי מה אני עושה כאן?" התחלתי בטון חברותי וסיימתי בטון כועס.

"למה ככה, ליאו?" הרמס שאל. "וגם הבאנו אותך כדי שתצטרף לחברים שלך."

"אז היית אומר! לא הייתם צריכים להביא אותי בכוח, יכולתי לבוא בעצמי." אמרתי. "ומה אתה עושה כאן? לפי ידיעתי אין לך ילדים מהשבעה."

"לפי ידיעתך אין לי בן בגיל 35 שנראה בן 20 אבל יש לי." הוא החזיר.

לפתע שמעתי קולות מדברים, קולות שהכרתי היטב, ולא רק בגלל שהיינו באותה ספינה מעופפת חודש שלם יחד. פרסי, אנבת', ג'ייסון, פייפר, ניקו, וויל, פאולו, פרד, ג'ורג' ועוד כמה אנשים שאני לא מכיר ומשום מה פאולו החזיק את היד לאחד מהם ופרסי חיבק אחרת הופיעו מתוך קיר וישר רצתי אליהם.

"חבר'ה! טוב לראות אתכם!" התנפלתי על ג'ייסון ופייפר בחיבוק גדול.

"אמ..." פרסי דיבר אלי. "סופי, זה ליאו, חבר שלי. ליאו, זאת סופי, בת דודה שלי שלא ראיתי כבר 8 שנים." אז זה מסביר למה הוא חיבק אותה.

שמתי לב שהסופי הזאת ממש יפה ובוחנת אותי במבטה.

עטיתי על פני חיוך פלרטטני ופרסי הבחין בכך.

"ליאו שלא תעז לגעת בבת דודה שלי," הוא סינן לעברי. "וגם יש לה חבר ולך חברה."

"קלי לא נחשבת," ביטלתי את פרסי בידי. "היא לא כאן כרגע."

"אהם אהם" שמעתי קול מאחורי. הסתובבתי לאט ונתקלתי במבטה של קליפסו, הרי היא החברה המדוברת, שהסתכלה עלי בכעס. "אני לא נחשבת?" שאלה, "אני, שאותה חילצת מאי שהיה הכלא שלה, לא נחשבת לך? אתה מחליף אותי אחרי שאתה רואה מישהי יפה יותר? מה קרה לך, ליאו? פעם היית יותר נחמד." היא התרחקה בבוז לעבר אנשים שנראו דואגים לשלומה.

"מה קרה כאן הרגע?" פרסי שאל.

"זה נשמע כאילו... קלי נפרדה ממני?" מלמלתי בתדהמה.

נ.מ. קליפסו

אני לא מאמינה! אני לא מבינה איך התאהבתי בחתיכת צבוע הזה! כל מה שמעניין אותו זה בת זוג יפה!

התרחקתי בזעם מליאו לכיוון משפחה שלא יודעת על האלים ואימצה אותי אחרי שליאו נטש אותי לרחובות להתמודד עם העוני והרעב.

הוא אמר לי פעם שגם הוא חי כמה זמן ברחובות. היה לנו על זה ויכוח והוא נטש אותי ככה בשביל שאני "אבין איך הוא הרגיש". מפה לשם משפחה בריטית שטיילה באמריקה בקיץ מצאה אותי ואימצה אותי אליה. למשפחה הזאת היה גם בן בגילי שלא לקח לי הרבה זמן להתחבר אליו.

"מה קרה, קלי?" גברת ג'ורדן שאלה אותי.

"שום דבר, גברת ג'ורדן. הכל בסדר גמור." עניתי בקצרה. לא רציתי שיגלו על האלים, למרות שאם החשדות שלי נכונים לי הוא בן - או לפחות נצר - הרמס, וזאת הסיבה שהאל נמצא כאן.

"את בטוחה שהכל בסדר? כי זה לא נראה ככה." לי שאל. אני והוא דיי התקרבנו בזמן האחרון, ונראה לי שגברת ג'ורדן חושבת ומקווה שנהיה זוג בעתיד.

"כן, לי. אני בטוחה שאני בסדר," עניתי לו בחיוך. הסתכלתי על עיני השוקולד ועל התלתלים השחורים שלו שנפלו לו על הפנים. נאנחתי, הוא יכול להיות ממש יפה לפעמים.

"היי לי!" תאומים ג'ינג'ים בגיל שלי ושל לי קראו והתקדמות לעברינו. "מי זאת החברה היפה שלך?"

"א) היא לא חברה שלי, ההורים שלי אימצו אותה כשמצאנו אותה משוטטת ברחובות אינדיאן פוליס כשביקרנו שם בקיץ," לי עיקם את פניו, מצאתי בזה משהו מעליב. "ב) היי צרות צרורות!"

"יש להם גם פרצוף של ילדי הרמס" מלמלתי לעצמי במינואית עתיקה.

"פרצוף של מה?" ג'ינג'י אחד - כנראה אח של התאומים - שאל אותי עם פרצוף מבולבל.

"אלף?" שאלתי אותו.

"כן. גם היא." הוא ענה והצביע על הבחורה שליאו בחר על פני.

נ.מ. סופי

צ'ארלי קרא לי לבוא אליו בטלפתיה. ראיתי שהוא קודם הצביע עלי, לא ידעתי למה.

"היי מה קורה?" שאלתי אותו. ואז הבחנתי בנערה ממקודם, כשליאו הזה פלרטט איתי.

"כלום. רק מישהי כאן יודעת." הוא ענה והצביע על הנערה.

"אמא שלי הייתה אלפית."

אז אני אעצור כאן כדי לבנות מתח וכי אין לי יותר רעיונות.
אני מצטערת לומר לכם.ן שכנראה לא יפורסמו בקרוב פרקים בכל הפאנפיקים שלי בגלל שמחסומי כתיבה וזע אבל בכך הפאנפיקים.
זה רק אני או שבפיזיקה לא עשיתי כמעט כלום היום? וגם בהיסטוריה?
אם אתם כאן אני מציעה לכם.ן ללכת לקרוא את הספר "הסיפור של א' " שאני ותרה כתבנו בחשבון המשותף שלנו. תרה אמנם לא נותנת לעשות כלום והיא ממש הפכה פעם אחת למורה כשאני ושאר החברים שלי עצבנו אותה עם המון רעש וכדורים.
עד הפעם הבאה (שתבוא עוד המווון זמן) אני הייתי אני, תום לא עונה לי מארבע, וחברה שלי צריכה להוציא עוד פרק (הדבר האחרון מכוון אלייך ניקו!(והמבין יבין)).
טוב ביי.
(וואו הקטע הזה בערך 100 מילים)

פרסי וסופי בהוגוורטסWhere stories live. Discover now