baji gotten girdi (fena)

2K 91 156
                                    

"hoş geldin y/n!"

"hoş buldum bayan keisuke."

"hâlâ şu resmiyeti aşamadın canım ya."

"nasıl sesleneceğimi bilemedim." o sırada baji çıktı.

"hoş geldin koca göt." beline sarıldı.

"hoş buldum küçük sik." diye fısıldadı y/n.

"göstereceğim sana bekle." diye karşılık verdi baji.

"yuh bakim."

"ne fısıldaşıyorsunuz öyle?"

"anne sevgilimle konuşuyoruz işte."

"yesinler sevgilini."

"kim yesin? KİM YİYOR HAYIRDIR LAN!"

"sus allah'ın cezası! al sen ye, ne bağırıyorsun?!" baji sırıttı.

"onu hallederiz."

"y/n kızım, hâlâ geç değil. bırakırsan maddi manevi her türlü destekle yanındayım. güçlü kal." y/n kahkaha attı.

"teşekkür ederim, bu her zaman ikinci bir seçenek olacak."

"ne diyorsun kızım?!"

"duydun bence babacığım." baji eliyle ağzını kapattı.

"anne sen nereye?"

"teyzene gideceğim, kızı hastalanmış."

"tamam, dikkatli git."

"siz de dikkat edin canlarım, hadi güle güle." bayan keisuke evden çıktı. baji y/n'ye sırıtarak baktı.

"ne dik dik bakıyon hayırdır?"

"bu kız benim kaderim aga."

baji ellerini y/n'nin beline doladı. y/n baji'nin boynunu tuttu. baji, asla bozulmayan sırıtışıyla y/n'nin yüzüne eğildi. kızı yavaş yavaş ilerletip kapıya yasladı.

"bebeğim, bugün güzel görünüyorsun."

"her zamanki gibi, teşekkür ederim, baba."

"şunu söyleyip durma."

"sen bana kızım, bebeğim diyorsun?"

"o ayrı, bu ayrı. anlamazsın sen."

"neden anlamayayım? ikisi de ıslanmamıza sebep oluyor nihayetinde." baji gözlerini sonuna kadar açtı.

"siktir, sen çok terbiyesiz bir kız oldun. seni terbiye etmeliyim."

"ama ben ne yaptım ki?" y/n kendinden oldukça uzun oğlana aşağıdan masum gözlerle baktı. baji hırlayarak onun boğazını yakaladı ve dudaklarına yapıştı.

baji sertçe kızın alt dudağını emdi. boğazını sahiplenircesine sıktı ve diğer elini beline sardı. kız kafasını hafifçe yana eğdi ve baji'ye öpmesi için daha fazla alan tanıdı. baji tırnaklarını kızın beline bastırdı, karşılığında aldığı inlemeyle y/n'nin açılan ağzına dilini gönderdi. ateş ve barut gibilerdi, savaşarak sevişiyorlardı.

belindeki elini sıkılaştırıp kızı sertliğine bastırdı. aldığı inlemeyle sırıttı ve dudaklarını ayırdı.

"zıpla." diye homurdandı.

kız bacaklarını baji'nin beline doladı ve üst dudağını emdi. elleriyle oğlanın kaslı göğüslerini tutuyordu.

baji, sonunda odasına ulaştığında kızı yatağının üzerine bıraktı.

"bacaklarını aç." kız belindeki bacaklarını çektiğinde baji doğruldu.

"iyi kız." kızın üzerindeki tişörtü tek hamlede çıkardı ve odanın bir köşesine fırlattı. daha sonra sütyeninin kopçasına uzandı. orada biraz oyalandıktan sonra çıkarmayı başarıp sütyeni de attı. kız bu kadar hızlı olmasını beklemediği için yüzü kızardı.

◤fıstıkçı şahap◢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin