baji üstüne ahmet kaya'lı tişörtünü giydi ve aşağı indi. y/n yolun karşısındaydı. baji dikkatlice onun üstüne baktığında y/n'nin de aynı tişörtü giydiğini gördü."ne kadar alfa bir çiftiz lan"
"bizimle çok takıldın sen, lanlı lunlu konuşmalar falan."
"biraz öyle oldu. uzaklaş benden terbiyemi bozuyorsun." y/n ciddi bir surat ifadesiyle söyledi.
"ne?"
"inandı mal."
"sen kime mal diyorsun lan?!"
"onu da anlamadı mal."
"y/n!" baji'yi sinirlendirdikten sonra y/n kaçmaya başladı. onun ardından baji, y/n'nin peşine düştü.
"kızım sen benim elime geçme, mahvederim seni!"
"hep aynı tehdit, kelime dağarcığını sikeyim senin."
"seni öldüreceğim!"
"öleceksin!"
y/n birden durdu. sadece baji'nin tehditlerini gerçekleştirmesi içindi. baji, onun duracağını tahmin etmediği için şaşkınca etrafına baktı. sonra 'erkeklik gururu' için kızın yanına gitti.
"mahvederim dedim anlamıyor musun sen?!"
"mahvetsene bi’" deyip pişkin pişkin sırıttı.
baji kızın yakasından tutup kendine yaklaştırdı. kız ona bakıp dudaklarını yaladı. daha sonra ne yaptığını düşünmeden dudaklarını baji'nin dudaklarına yasladı.
geri çekildiğinde karşısında tamamen kırmızı ve donmuş bir baji'yle karşılaştı.
tam bir şey söyleyecek gibi oluyor, birden donuyordu.
"s-sen... ne yapt-" tekrar dondu. düşündükçe kızarıyordu.
"vay be has erkek dediğin böyle olur. erkekliğin ham maddesi misin, nesin ben böyle bir cesar-"
bu sefer baji kızı öptü.
bunu cesaretini göstermek için yapmıştı. hızlıca kafasını geriye çekecekken y/n ensesini tutup kendine çekti. parmak uçlarında yükseldi ve boynuna sarıldı. şimdiki pozisyonda resmen öpüşüyorlardı.
y/n baji'nin dudaklarını emerken, baji yine şoka girmişti. ama sonunda kendine gelip ellerini kızın beline sardı ve karşılık verdi. bu hareketine y/n sırıttı ve dudakları bir anlığına ayrıldı. baji tekrar yapıştı.
"şimdi çekilmeyi aklından bile geçirme, pislik." kızı kendine yasladı.
onlar ilerledikçe şapırtı sesleri artıyor, onlar sesleri duydukça birbirlerine daha çok yapışıyorlardı.
nefesleri kesildiğinde aynı anda ayrıldılar.
"artık sevgilimsin."
"hayır, sen artık benim sevgilimsin."
"kim diyor onu? sen benim sevgilimsin dediysem öyle."
"benim senin sevgilin olduğumu kim diyor, hayırdır?! sen benim sevgil-"
birbirlerine bakıp kahkaha attılar.
"bunu ciddi şekilde yapacak kadar aptal olduğumuza inanamıyorum."
"bir de okul birincisi olacaksın, aklını alırım öyle."
"aldın, diyecek bir şeyim yok."
"gel içeri girelim, annem kurabiye yapıyordu."
•••••••••
dunyanin en hizli birlesen ciftine meraba diyin