ŞİMDİ OKUDUĞUN Bungou Stray Dogs Tepki Veriyor! Science Fiction (SAÇMA İÇİNDE #11)(Fanfiction tamamen eğlence amaçlıdır.) İstek Alınıyor :) #anime #aşk #bungoustraydogs #depresyon #drama #eğlence #kitap #küfür #memes #mizah #saçma #tepki #wattpad #wattys #ödül (ayrı bölüm) BSD - Manga Chapter 101 801 33 26 sucuklumilkshake_99 tarafından sucuklumilkshake_99 tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Arkadaşlar...Chuuya öldü mü?...101. bölümle alakalı görüntüler vardı.Dazai bu konuda rahatsa bence bir bildiği vardır..Günlerdir moralim bozuk bir güncelleme alırsanız yazın lütfen.Ayrıca bugün Atsushi'nin Doğumgünü..(5 Mayıs 2022) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.