Survival camp

24 1 0
                                    

Meno : Dominika

Vek : 18

Pohlavie : Žena

Povaha: Je to optimista. Je to také veselé stvorenie ktoré rado utvára nové priateľstvá. Práve preto v sebe často potláča a dusý negatívne emócie. Nerada dáva na javo že je smutná, sklamaná či vydesená. Ale jdna emócia jej uniká spod masky. Vie sa nahnevať. Ale aj tomu sa snaží vyhnúť i keď to občas nevýnde .

Niečo o : Vyrastala na vidieku takže nemám problém z prácami ktoré sú tam potrebné vykonávať. Naučila sa čo to o pestovaní, správaní zvierat a jazde na koni.
Hodne času trávila z deťmi v lesoch. Na čo aj doplatili lebo raz pri hre vyplašili medvedicu. Pár z detí schytalo zopár rán od pazúrov ale všedci prežili. Kôli tomu incidentu a ešte pár iným veciam sa o rok s rodičmi prestahovali do mesta. Nastúpila na novú školu kde začala hviezdiť v biológii. Teraz je ešte na strednej a chodí vypomáhať do zoo. Baví ju jazda na koni, lezenie, a čítanie.

V čom je premiant : Olimpiády z biológie a pred nedávnom aj výhra na celoštátnej súťaži v lezení.

Obsah ruksaku :Náhradné oblečenie, Orechové tyčinky(Asi zo desať. Má ich vážne rada),Fľašu z vodou,Kliešte ktorých rukoveť tvoria akoby dva vreckové nožíky(Áno aj toto existuje. Už som sa z tým stretla.), Fotoaparát, Baterku, Lanko, Nejaký sáčok z neporiadkom ktorí tam ostal z minula, Hrebeň, Kresadlo a kompas (Niekto to si to v taške zabudol z predošlého tábora ), A o batoh ešte pripla zrolovanú deku a Machetu (Viem že to znie ako veľmi veľa vecí ale oni niesú väčšinou veľké)

Vzhľad:Vyžšia z nie veľmi vyšportovanou postavou. Dlhšie tmavohnedé vlasi z modrým prameňom(Pred nedávnom si ho začala farbiť. Ale len ten kúsok)ktoré sú často zapletené do rôznych vrkočov. Hnedé oči. Zvykne nosiť košele ktoré jej zakrijú hruď a pravé plece kôli jazvám od škrabancov. Nerada nosí dlhé nohavice takže tam bude lietať po tábore v kraťasoch.

SHUTUUUPclovek Dúfam že je to ok .

PrihláškyWhere stories live. Discover now