Meno : Susan
Priezvisko : Bell-Grey
Pohlavie: ona
Ročník : I
Povaha : spoločenská, ústretová, priateľská
Niečo o: po matke zdedila zoslabenú schopnosť sirény. Jej spev vie privodiť halucinácie no nikdy nevie aké. Občas keď niekomu niečo povie jej slová dajú dotyčnej osobe pocit že to musí spraviť aj keď sa to zdá bizadné. Občas tak privodí pocit ľuďom že by niečo mali spraviť. Nerobí to však úmiselne a nestáva sa to často.
Ako sa jej darí v škole : je to dvojkárka. Nieje najlepšia a drží si solídne známky. Neutrálne obľúbená
Minulosť: Je dcérou sirény ktorá sa bezradne zamilovala do námorníka. Chvíľu spolu žili no neskôr bol nútený odísť a nikdy sa nevrátil. Jej matka bola zdrvená a preto sa jej v rannom veku zriekla a vrátila sa do mora medzi svoje sestry. Ju preto vychovávala postaršia žena blízko oceánu.
Rodina a vzťahy: matka - , otec- neznámi, pestúnka- Rosalie GreyZviera: orešnica perlavá menom Viki
Vzhľad: +VikiMeno: Nina
Priezvisko : Thatch
Ročník : III
Povaha : mierna, rozvážna, vinaliezavá
Niečo o : je schopná vytvárať stroje s atlantskou technológiou
Ako sa jej darý v škole: špičková študentka obľúbená medzi žiakmi aj učiteľmi
Minulosť:Je dcérou Kráľovnej Kidi z Atlantisu a jej manžela Mila Thatcha. Má dvojča Nica. Väčšinu vlastností zdedila po otcovi. Ale oči a dobrú fyzičku má po mame. Viac sa cíti ako človek z vonkajšieho sveta než atlaňťanka. Po absolvovaní základného štúdia v atlantíde (A mnohých dodatkových hodín z otcom) sa aj z bratom rozhodli absolvovať štúdium na akadémii. Tu sa Nina dostala do vlastného sveta. Veľmi rýchlo nachádzala kamarátov a vilepšovala známky.
Rodina avzťahy: matka : kráľovná Kidaghakash otec : milo james thatch Brat: Nico Thatch
Zviera : mačka Zuna
Vzhľad : + ZunaMeno: Nico
Priezvisko : Thatch
Ročník : III
Povaha : odmeraný, prívetiví, nenápadný
Niečo o : hrá na gitaru
Ako sa mu darý v škole: známky väčšinou medzi 2-3. Nerozpráva sa z veľa ľuďmi.
Minulosť:Je synom Kráľovnej Kidi z Atlantisu a jej manžela Mila Thatcha. Má dvojča Ninu. Považuje sa za pravého atlanťana. Má blízky vzťah ku svojim koreňom a k mestu. Kým je v atlantíde je relatívne spoločenský no svet ľudí je preňho vzdialený tak na akadémii vedie už tretí rok samotársky život.
Rodina a vzťahy: matka : kráľovná Kidaghakash otec : milo james thatch
Sestra: Nina Thatch
Zviera : lávoví pes Brut
Vzhľad : + Brut