Tajomstvo kráľovského rodu 2

31 1 7
                                    

Meno : Teresa Mailo

Klan +Postavenie :xxx

Vek: 18

Nieco o : Narodila sa ako najmladšia dcéra rodiny Mailo. Celé detstvo strávila spolu zo svojimi súrodencami. Ľudia ju v tedy opisovali ako hravé, veselé a nešikovné dieťa. Dlho sa u nej neprejavila mágia tak bola považovaná ako človek bez nej. Život mala skvelí až do doby kým jej starší brat Rayi nezačal v príprave ako dedič mena. Veľmi k nemu vzhliadala a preto ho často z tajných úkritov sledovala. Keďže bola nešikovná snažily sa ju držať vnútri alebo v tesnej blízkosti sídla. Lenže bola hodne zvedavá a tak čoskoro začala nachádzať mnoho tajných chodieb skríší a podobne. No šok v jej živote nastal keď jej brat odišiel bez rozlúčky študovať niekam vzdialene od domova. V tedy sa asi na mesiac zavrela do svojej izby a odmietla k sebe nieko pustiť. Čo však ľudia nevedeli bol fakt že každý deň pomocou chodieb odyšla do lesa. Tam sa stretla z jedným chlapcom a skamarátili sa. No po čase mu nešťastnou náhodou pomocou mágie zatienila a zamkla jeho spomienky. Po tomto incidente sa rozhodla neprezradiť nič o svojich schopnostiach ale začať trénovať jednak tajne schopnosť a druhak aj fyzických zdatnosť. No schopnosť bola zároveň dôvod prečo okolo seba postavila sociálne hradby. Na začiatku počula všetko čo chodilo ľudom v jej okolí po rozume a to ju donútilo nesmierne si dávať pozor na svoje činy. Zároveň sa pomaly naučila schopnosti ovládať no odmeranosť k okoliu v nej zostala. Zároveň z tréningom fyzickej sili stratila svoju nešikovnosť a zmenila ju na mrštnosť. Niet divu že po návrate ju jej brat takmer nespoznala. Celí ten čas nemal k rodičom blízko a ani oni k nej. Preto doslova nikto o jej schopnosťi netuší a darí sa jej ju skrívať. Miluje jazdu na koni.

Učeň Učiteľ: xxx

Mágia: Telepatia. Zatiaľ dokáže čítať myslíšlienky a tvoriť halucinácie. Raz sa jej podarilo prečítať minulosť no je to zatiaľ veľmi náročné. Svoje schopnosti trénovala po nociach na spiacom služobníctve.

Rodina
otec-Rayn/mŕtvy
Matka- Luan
Najstarší brat- Rayi
Staršia sestra- Lijla Alexandra

Postavenie:  Najmladšia dcéra
rodiny Mailo

Orientácia: Hetero

Prečo sa do selekcie prihlásila ?
Prišla sem spolu zo svojimi súrodencami.

O ktorého člena kráľovskej rodiny má záujem?
Ešte netuší no z najväčšov pravdepodobnosťou 3 princ

Vzhľad:

_G_A_B_R_I_E_L_A_ Dúfam že môže byť a všetko sedí

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


_G_A_B_R_I_E_L_A_ Dúfam že môže byť a všetko sedí. Ohľadom tej mágie viem že si my ju este priamo neschválila no ak by bol problém pokúsim sa to poupraviť.

PrihláškyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora