Meno: Nadia Verite
Pohlavie: ona
Vek: 27
Niečo o: Nadia sa narodila do rodiny bojovníkov. Jej otec aj matka ju učili umeniu boja a zároveň používať jej schopnosti. Keď mala 7 rokov jej matka zahynula pri útoku banditov na neďaleký tábor baníkov. Jej odca to hodne vzalo. No po roku od matkynej smrti ho rodinný príslušníci dohnali ku ďalšie sobášu. Vraj aby mala Nadia aj ženský vzor. Keďže Jej stará mama od začiatku nebola nadšená že jej syn si zobral za ženu bojovníčku. Na jej naliehanie si zobral dcéru obchodníka. Keď mala Nadia 9 rokov narodila sa jej mladšia sestra Mira a o rok neskôr aj brat Kirem. No relatívne šťastie netrvalo dlho. Keď mala dvanásť malí Kirem podľahol chorobe ktorá postihla celú rodinu. V pätnástich ich dedinu napadli a vypálili. Spolu z Mirou ušli a do neďalekého mesta kde začala pracovať ako krčmárka. Má rada tanec spev a nedá dopustiť ne jej sestru.
Mágia : ovládanie počasia
Rodina
Matka : Vera Verite - bez mágie - Mŕtva
Otec : Kelach Verite - Ovládanie počasia - Mŕtvi
Nevlastná matka : Bria Verite - Air Mimicry - Mŕtva
Mladší Brat - Kirem Verite - bez mágie - Mrtvi
Sestra: Mira Verite - Air Mimicry- ŽijePostavenie: Účastníčka Selekcie/poddaná
Orientácia: Hetero
Prečo sa prihlásila do selekcie?
Dúfa že by jej mohlo pomôcť zoznámiť sa z novými ľuďmi a prípadne aj získať srdce panovníkaO ktorého člena kráľovskej rodiny by chcela zabojovať ?
Kráľ Polaris VictimVzhľad:
Meno: Mira VeritePohlavie: Ona
Vek: 19 rokov
Niečo o : Z detstva si veľmi nepametá. Keď jej sestra začala pracovať začala sa učiť u krajčírki a neskôr aj pracovala v dielni. Popri tom ju jej sestra naučila ovládať jej schopnosti. Nevie veľmi dobre bojovať no vynahradí to vedieť dobrím ovládaním schopnosti.
Mágia: Air Mimicry
Rodina
Otec : Kelach Verite - Ovládanie počasia - Mŕtvi
Matka : Bria Verite - Air Mimicry - Mŕtva
Mladší Brat - Kirem Verite - bez mágie - Mrtvi
Sestra: Nadia Verite - Air Mimicry- ŽijePostavenie: Účastníčka Selekcie/poddaná
Orientácia: Hetero
Prečo sa prihlásila do selekcie?
Chce skúsiť šťastie.O ktorého člena kráľovskej rodiny by chcela zabojovať ?
III princ Megumi VictimVzhľad:
_G_A_B_R_I_E_L_A_
TheMissOfUchihaMôže byť?