Hediye

8 1 0
                                    

Siteye yaklaşırken Jisung'a yazdım.

Ji🐿

Pişt

Ne oldu

Balkona çıkabiliyor musun

Evet niye

Geldik siteye giriyoruz el sallıcam

Özürlü müsün minho
Siteye giriyom diye niye el sallanır

Ben sallarım çık sen

Aynen aynen
Çıkmıcam ki
(Görüldü)

Çıkacağını biliyorum. Bu yüzden görüldü yesin "özürlü"

   Siteye girdik ben camımı açtım gözüm sadece Jisung'u arıyor. Tam o anda balkondan bana bakan Jisung'u gördüm. Mal gibi gözüktüğümü bilsem de el sallayıp bağırıyordum.

   Jisung büyük ihtimalle benim yaptığımdan dolayı rezil herif der gibi balkon duvarının arkasına saklandı. Tatlı. Onu öyle görünce gülmeye başladım.

   Annem ve babam ne yaptığımı anlamıyordu. Bu çocuk bizim mi gerçekten der gibi bakıyorlardı. Bu umrumda değil. Eve gittiğim gibi tekrardan Jisung'a yazdım.

🐿

Hey cama çık.

Taamam.

     İp zaten camlarımız arasında duruyordu. Camı açtım o sırada Jisung da camı açtı. Onu görünce heyecanlandım. Ona bakarken hediyeyi unuttum.

"Ne bakıyon yarram."  dedi.

"Bakmak suç mu?"

"Eved."

"Tamam."

"Ee hediye nerde?"

"Doğru lan hediyeyi unuttum."

     Masanın üstündeki kutuyu aldım ve ipe sıkıca bağladım. Camlarımızın arasındaki ipe yerleştirdim ve karşıya gönderdim.
     Kutu ona ulaştığında odanın içine doğru ilerledi. İfadesini göremiyordum. Sonra tekrar cama geldi. Yüzündeki mutluluk beni mutlu etti. Tatlı.

"Lino bu çok tatlı waaa"

"Beğenmene sevindim. Sana benzediği için aldım. Ayrıca evde sana arkadaşlık eder ben olmadığım zamanlarda."

"Çok teşekkür ederim ama umarım babam kızmaz..."

"Ben Seok Amca'yı ikna ederim hayır derse."

"Eminim öyle yaparsın evet.."

"Ne ya! İnanmıyor musun bana?"

"Tabiki de inanıyorum canim:3"

"Aferin öyle adam ol."

Seok Amca'dan ciddili nefret ediyorum. Bu ne ya çocuğunu resmen esir gibi tutuyor. Neyse hediyemi beğendiğine sevindim. Tatlı. Şimdi tek sorun Seok Amca'yı, evde hamster beslemeye ikna etmekti.

«»

Sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Henüz kimse uyanmamıştı. Evden çıkıp sitenin bahçesinde biraz dolaştım. Daha sonra Jisung'un da uyandığını düşünerek onu aradım. İlkinde cevap vermedi, ikinci aramamda telefon açıldı.

"Uyandın mı? Neden ilkinde bakmadın? Bir şey mi oldu?"

"Dur sakin ol salak. İşiyordum ondan bakamadım."

"He neyse gelebilir miyim peki, izin var mıdır?"

"Sanırım hayır.. kapının önünde bekleyebilirsin ama."

O böyle derken ben zaten apartmana girmiştim. Asansöre binip 5. kata bastım, burda telefon çok çekmiyordu bu yüzden binmeden tamam diyip telefonu kapatmıştım. Asansör kapısının açılmasıyla indim ve en sondaki dairenin önündeki duvara yaslanıp beklemeye başladım.

Yaklaşık 5-6 dk sonra kapı açıldı. Yere bakan başımı kaldırıp günaydınn diyecekken bu kişinin Seok Amca olduğunu gördüm. Hemen ciddi bir ifade takınarak başımı eğdim ve tam tekrardan geri yaslanacakken arkasından Jisung'un da çıktığını gördüm. Yüzümde oluşan gülümsemeyle sırtımı duvardan ayırdım ve yeniden asansöre yürüdüm.
Seok Amca'nın da bizle olması nedeniyle pek konuşacak bir konu yoktu.

"Seok Amca siz evde evcil hayvan besleyecek olsanız hangisi olurdu?"

"Ben evcil hayvan beslemezdim."

"Eğer besleyecek olsaydınız diyorum hangisini beslerdiniz?"

"Sanırım balık veya hamster falan. Sessizler, ev içerisinde bir hareketlilik de olmaz."

"Aa bence hamster daha güzel."

"Olabilir, evet."

"Peki, şimdi size evinizde bir hamster var desem-"

"Ne demek oluyor bu?"

"Ehm ben tatilden dönerken Jisung'a minik bir hediye almak istedim bu yüzden evde yalnızlık çekmesin diye ona bir hamster aldım. Yani onun bir suçu yok, eğer kızacaksanız da bana kızabilirsiniz."

Kısa bir sessizliğin ardından Seok Amca konuştu

"Tamam izin veriyorum ama bir daha benden izinsiz bir harekette bulunmayacaksın."

Konuşma boyunca başını öne eğmiş şekilde duran Jisung bir anda sevinçle kafasını kaldırdı. Yüzünden ne kadar mutlu olduğu okunuyordu. Hep böyle gülse keşke.. Neyse o da elbet bir gün olacak. Şu Seok Amca biraz yola gelse her şey daha güzel olacak gibi duruyor.

•★。
Yazim yanlislari falan varsa ozur bu bolumu acele acele yazdim deneme sinavim var bugun ogggk neyse umarim begenmissinizdir chuu:3

impossibleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin