✨MY NEIGHBOUR ONE DIRECTION
CHAPTER ONE
-----------------------------
Common lo deuh in TI daih teh ang, story ziah tur pawh ka hre tawh lo, mi ziah hlir ka chhiar a, an ngaihnawm thei si, ka vei ngawih² zel, a ngaihnawm in tih zawng ani em phei chu ka hre lova, one direction ho hi an lar vanglai phei kha chuan kei tluka atchilh tu hi an awm bik dawn ami ka ti hial ani, tunah hian band angin lar tawh lo mahse, story lamah ka la hmu lo a, chuvang cuan ka rawn ziak ve leh ta thlawr ani e, khawngaih in min lo like and share sak leh hlawm dawn nia aw..😁
👇
Chhiar ang le,....
"Sarah, i duh thlang tawh rawh le, Heng kan Angel panga zinga tu ber hi nge i kumkhaw kawppui atan chuan i thlan dawn" ka hma ah 1D ho chu dingin an rawn la nui vur vur hlawm zui, karei ka a thei mai dawn in ka hria..
"Hailee..enge ka thlan ang, tu hi niang, an tha vek hlawm bawk si" ka thiannu banah ka tham deuh hrep a, engtin nge an zingah mi pakhat chuah hi ka thlan theih ang..an vai hian ka duh bawk si..
"Thlang vat teh" tih leh Zayn chuan ka sam ah arawn kek a, ka tre ring nasa kher mai..
"Tho vat rawh" tih aw ka hriat chuan ka meng phawk hra, Zayn nilo vin ka nu zawk in min lo kek chu ni in...
"I harh em..tho ta che mawle" tih leh ka sam ah a rawn kek leh a..
"Nu...ka sam hi ka uluk a sin, i kek tril vek tawh" tih leh ka sam ka tuai mam thuak thuak a, inkuangkuah in min en than bawk.
"I room te hi han en teh, nula kum 22 lai i ni ve tawh a, vawk ho awmkhawmna ni awm ani, a hnawk rem rum si, heng bangah i tar poster nalh lo taktak te hi la thla vek rawh" a rawn ti leh chiam a..
"Teuh lo mai..an poster lei nan hian pawisa ka seng hnem asin, bakah enchiang ta che, Angel an nih hi, Angel" ka ti let kha kha a, ka lu ah tak a rawn kuk fawk..
"A mak e, nu" ka lu tuai vut vut pah chuan ka ti a..
"Tho chhuak vat rawh, thenawm thar kan nei a, va kal rawh" a tih chuan ka tap chhuak lo chuah..
"A ninawm..thenawm thar kan neih apiangin tinge keimah kher ka kal angaih ziah, ka unaupa tir ve mai ta che" ka tih chuan "ani te chuan lehkha a zir alawm, in college chawlh lai te hi chuan min pui ve ta che, ka indaih lo em hi, phun phun lo khan lo tho chhuak vat rawh, breakfast ei zawhah i va phei a ngai ang" tih leh ka room atang min chhuahsan nghal a, ka au hrep ringawt.....
Ka hming chu Sarah Sullivan a ni a , kum 22 ka hmang mek a, tunah hian California Art college ah ka kal mek bawk, summer vocation kan hman mek avangin in ah awmin nileng zankhua in One Direction video hlir ka en thin...
Ka pa hi italy ah hnathawk in a awm a, thlatin ka college free tur min rawn thawn ziah bawk, ka nu erawh Real estate lamah a thawk a, in lei leh hralh te, enkawl te chu a tih ber thin ani..
Kan unau hi pahnih kan ni a, ka nau hi Jacob ani a, kei chuan Bingbohte tiin ka ko thin, tunah hian high school a kal mek bawk.
Kan unau hian chut ruk riauna kan nei bawk a, kei aiin ka nau a mawl ve leh chhawng a, thil dilchhut tak mi ani bawk a, thian pawh a nei thei lo reng bawk, tuman an kawm rei peih lo, mahse ka nau thian i nih tawh chuan hei hi hrereng rawh i tan a rinawm anga, i tan theihtawp a chhuah thin bawk ang, hei hi kan unau ah kan sial ve na ni in ka hria, kan rinawm in thutiam hlen mi tak kan ni...
YOU ARE READING
MY NEIGHBOUR BTS
Fiksi Penggemarhmeichhe college kal lai chu a nu leh a unaupa te nen an khawsa ho a, chhungkua inlungrual tak chu an ni hran lo, nikhat chu an thenawm ah a lo duh ruk thin ho BTS an rawn awm tih a hriat chuan a nun zawng zawng a thlak danglam ta vek a...😅💜