WATTPAD DEKİ SORUNLAR SEBEBİYLE HİKÂYENİN BÖLÜMLERİ KALDIRILDI.
1. BÖLÜMDEN SONRAKİ BÖLÜMLERİ KİTAPPAD UYGULAMASINDA Kİ HESABIMDA BULABİLİRSİNİZ.
Kitappad hesabım: azamet_29_2
Merhaba canlarım güzellerim.
Size yeni bir hikaye ile geldim. Oldukçada heyecanlıyım, umarım beğenilir ve okunur.
Konu olarak ortaya karışık diyebileceğim bir hikaye.Sizden ricam ilk bölümleri atlamadan okumanız.
Böylelikle sonraki bölümler daha net şekilde oturacak kafanızda.Hadi bakalım başlayalım.
Buraya başlama tarihinizi bırakırsanız sevinirim.
**************************
" Buraya kadar." Dedi kız.
" Ne olduğunuzu ve ne olduğumu gördüm bugün. Sizin gözünüzde bir maldan farkım yokmuş.
Zamanı gelince paraya çevirmek için mi beni yanına almıştı babam.
Zaten kalmaya niyetim yoktu seninle, ama bu şekilde olması senin suçun.Benim için değerin az iken şimdi bir hiçsin Caner Hisarlı.
Görüşememek üzere..."
Dedi kız arabanın kapısını açtığı gibi koşmaya başlayarak. Görmeden ezberlediği sokak boyunca nefes nefese koştu.
Düşebilir, yaralanabilirdi ama durmaya, dönmeye, döndürülmeye niyeti yoktu.
Arkasından arabadan panikle inen Şehmuz ve Kemal' de koşmaya başlayınca caddeye inen sokakların arasına daldı kız.
" Seni aptal kız ne yaptığını sanıyorsun? Kendini yaralayacaksın.
Dur orda!
Araba çarpacak duuur!
Dursana! "Ama kız çoktan caddeye inmiş arabalara aldırmadan karşıya geçmişti.
" Bu halde nereye gidebilirsin.?
Sana söylüyorum hemen olduğun yerde kal!"Diye bağıran Şehmuz hâlâ peşindeydi.
Adamlar kaldırımda kız orta refujde bir kaç saniyeliğine nefeslenmek için durdular.
" Yeşim hanım, başına birşey gelirse baban hepimizi öldürür."
İki adam birbirine baktı.
" Şehmuz bu kız nasıl böyle koşuyor lan!"
" Ben ne bileyim oğlum.!
Caner bey ağzımıza sıçacak. "Kız olduğu yerden nefes nefese bağırdı.
" Banane, geberin!
O ev hariç her yere gidebilirim. "Dedi ellerini havaya doğru açarak.
" Artık özgürüm.
Bugünden sonra hiç biriniz beni tutamazsınız aptallar sürüsü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖR KÜTÜK (TAMAMLANDI✔)
Ficção GeralInstagram: azimet340 Hikaye yazım başlangıç tarihi. 07.05.22 BİLDİĞİNİZ BÜTÜN ZORUNLU EVLİLİK HİKAYELERİNİ UNUTUN. BAYILACAĞINIZ BİR HİKÂYE TOPRAK KARAKOÇ. ♡ YEŞİM HİSARLI ♡ Nefessiz kaçtım. Ölümüne kaçtım. Kahkaha ile kaçtım. Sonunda durdugum...