2.bölüm

186 15 2
                                    

Belimdeki elin sahibine baktım. Oldukça varoş bir gençti.

"İyi misiniz?" Dedi. "Ölüyordum sağolun" dedim ve teşekkür ettim.

"Nereye gidiyorsun?" diye sordu.

Bende " lisesine gidiyorum sende mi?"  Diye sordum o da başıyla onayladı ve birlikte yürümeye başladık. Varoşun hali başka tabi benim yanımda inek gibiydi.

Okulun önüne gelmiştik bi çocuk mükemmel arabasının önünde duruyordu ve yanımdaki varoşa
"Ooo hayırlı olsun bilgecan ilk kez kız arkadaşın mı oldu " diyerek gülmüştü
Demekki bu varoşun ismi bilgecandı çok ezikçe bi isim kendisi gibi neyse ama o çocuk taş gibiydi ağzımın suyu akmıştı

Bilgecanda bana "Onu takma  kendisi benle uğraşmayı sever o tam bir orrrrospudur" dedi bende kıkırdadım ama o çocuk benim olacaktı!

Bilgecan ve şu ahh afet gibi olan çocukla aynı sınıftaydık bi türlü derse odaklanamıyordum kuzgun karası saçları beni kendine çekiyordu. Not tutamamıştım ama bilgecan "Ben not tuttum alabilirsin" demişti. Aa bu eziği çok iyi kullanırım "yaaĞĞ bilgeCaN çok iyisin teşekkürler" dedim.

Derste o taşın ismini öğrendim ismi kara vezirdi. Şuan o kara gözleriyle beni deliyordu.Bilge can yanıma gelip "Seni bu it rahatsız mı ediyor" dedi ben tam ağzımı açacakken vezirim geldi. "Kim kimi rahatsız ediyor senle bi görüşelim bilgecan dışarıya gel teke tek" dedi. Bilgecanla dışarı çıktılar çok korkuyordum ya bişey olursa benim yüzümden ne yapardım.

Bad Boy Vezir İle Masum Cadı  (keloğlan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin