3.bölüm

131 14 11
                                    

Bilgecanla Vezir çok pis kavga etmişlerdi galiba benim yüzümdendi o yüzden Bilgecan'a pansuman yapıyordum karşımda da Vezir bize kötü kötü bakıyordu. Tam o sırada zil çaldı.

Bilgecan "Ben sınıfa gidiyorum, geliyor musun?" dedi ben de
"Buraları toparlayıp geliyorum sen git" dedim. Topladım ve tam çıkacakken kolumun tutulmasıyla durdum.

Vezir "bana pansuman yapmadan nereye gidiyorsun küçük hanım?" Dedi. "Sınıfa" dedim. Alayla güldü ve "gidemezsin" dedi. "Offffff tamammm yaaaa" dedim, yanına gittim ve pansuman yapmaya başladım.

Yüzlerimiz çok yakındı. Nefesi nefesime değiyordu. Leş gibi soğan kokuyordu. Dayanamayarak "ıyyy öğlen ne yedin yaaa" diye sordum. "Ne o çok mu beğendin?" Diye sordu.

"Midem de ben de dayanamadık ve gidiyoruz" dedim.

"Dur gitme şaka yaptım. Öğlen soğan yedim."

"Ne yani bildiğimiz sadece soğan mı?"

"Evet, cücük soğan seviyorum ben. İnstada cücük soğan fan club hesabım bile var" dedi.

Kahkaha atmaya başladım ve o sırada yanlışlıkla elim karnına çarptı.

"AAAAAĞĞĞĞĞG"

"Ay ıyı mısın? Bunu Bılgecan mı yaptı?" Dedim. "Hayır, iş yerinde oldu" dedi.

"Yaran kötüyse krem sürelim" dedim ve Vezir hemen gömleğini çıkarttı. Bu da dünden hazırmış. Oha baklavalar 🤤🤤

"Oha yaran kötü nerede çalışıyorsun sen" dedim şaşkınlıkla. "Pavyonda, babamdan kalma" diye cevap dedi.

Şaşırdım ama yarasını tamir etmeye başladım. Sonra kalktık ve sınıfa doğru yürümeye başladık.

Bad Boy Vezir İle Masum Cadı  (keloğlan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin