7

1.3K 84 166
                                    

İruka:Evet çocuklar defterleri açın bakalım.....

..............................
Sasuke'nin Anlatımı:

Dersin ortasında yanımda bir kıpırdanma hissetmem ile kafamı yana çevirip baktım. Kafamı çevirdiğim sıra Naruto sanki sınıfta müzik açılımışta dans etmek istemediği için yerinde bir sağa bir sola sallanan kişiler gibi sallanıyordu.

Sasuke:Naruto sallanmayı bırak derse konsantre olamıyorum. 'dediğimde dudaklarını büzmüştü.

......

Aradan 1-2 dakika geçmişti tam Naruto durdu dediğimde bir anda defterime imza atıp defterin yazı yazdığım sayfasını tükenmez kalem ile karalamaya başladı.

Sasuke:Naruto yapma, gördüğün gibi yazı yazıyorum.

Naruto:Ne yapabilirim sıkıldııııııım.

Sasuke:Ders dinleyebilirsin mesela.

Naruto:Onu hayatta yapmam.' dedi ve kollarını sıraya koydu kafasınıda kollarının arasına alıp uyumaya başladı.

.....

Tam derse odaklandığımda Naruto üstüme doğru hafif bir şekilde yığılıp kısık sesle şarkı söylemeye başladı.

Naruto:Karabiberim vur kadehleri hadi içelim, içelim her gece....

Sasuke:Naruto yeter derse odaklanamıyorum ve eğer biraz daha konuşmaya devam edersen ceza alıcaz.'dediğim an İruka-sensei konuşmaya başladı.

İruka:Naruto ve Sasuke cezalısınız.İkinizde bugün okulda kalıp 200 tane matematik sorusu çözüceksiniz.

"Hayattaki şansımı seviyim ben emi. "diye söylenirken Naruto koluma dokunup konuşmaya başladı.

Naruto:Ş-şey S-Sasuke-kun ya- 'konuştuğu anda ne dediğini anladığım için lafını kesmiştim.

Sasuke:Hayır Naruto testlerin çözümlerini benden bakamazsın. 'dedim ve ona boş boş baktım.

Naruto:A-ama- 'konuşurken bir anda bana tatlı ve masum bir şekilde bakmaya başladı. Bir süre daha öyle durunca pes etmiştim.

Sasuke:Pes ediyorum. Tamam sana testin cevaplarını vericem.

" Lanet olsun her zaman bu bakışlara kanıyordum. "

Naruto:Çok teşekkür ederim Sasuke-kun. 'diyip bana sarılmıştı.
Bana sarıldığı an nedense içten gülümsemiştim. Cidden kaç yüz tane insanı öldürmüş bir katil nasıl oluyorda bir insanın sarılışına bu kadar yumuşayabiliyo aklım almıyo bunu.

.....

Sonunda zil çaldığında Naruto bizimkilerin yanına gitmişti,bense lavaboya gidiyordum ki etrafım  hayran kızlar tarafından sarmılmıştı 'cidden hepsi sinir bozucu, bir gün hepsini öldürcem'.

İsmi Lazım Değil 1:Sasuke-kunn çok yakışıklısın.

İsmi Lazım Değil 2:Sasuke-kunn seni çok seviyorumm.

İsmi Lazım Değil 3:Sasuke-kunn benimle çıkar mısınn?

İsmi Lazım Değil 4:Neden senin gibi bir ezikle çıksınki burada ben varken.

İsmi Lazım Değil 5:Asıl niye siz ikinizle çıksın burada ben varkenn....

Cidden hepsi sinir bozucu ahh buradan nasıl kurtulucam "lütfen biri bana yardım etsin. " 'dediğim an bizim çocuklar gelmişti.

Gaara:Kızlar yeter artık dağılın.

İsmi lazım olmayan kişiler Gaara'ya boş boş baktıktan sonra söylene söylene dağıldılar.

Sasuke:Sana teşekkür edeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi ama teşekkür ederim sanırım.. 'dediğim an Shikamaru söze girdi.

Shikamaru:Sasuke yine ne yaptında ceza yedin söylesene.

Sasuke:Bu sefer ben bir şey yapmadım sorunun cevabını istiyorsanız benim yanımda oturan sarışına sorun. 'dediğimde hepsi Naruto'ya bakmaya başlamıştı.

Naruto:Ehh- b-ben bir şey yapmadım.

Sasuke:Bir şey yapmadın mı.

Naruto:E-evet yapmadım.

Sasuke:Kesin kesin zaten dersin ortasında arkadaşımın ütüne yığılıp Serdar Ortaç-karabiberim şarkısını söyliyende bendim.

Naruto:E-evet sendin.

Sasuke:Naruto yalan söyleyip suçu benim üstüme atmaya çalışma, seni ortaokuldan beri tanıyorum yalan söylemeye çalıştığında kekelemeye başlıyorsun.

Naruto:Ne yaa! bir defada "ben yaptım" desen ölür müsün hıhh. 'diyip kollarını bir birine kenetledi ve kafasını sağ tarafa çevirerek yanaklarını şişirdi.

Sasuke:Yapmadığım bir şey için niye yaptım diyeyim, enayimiyim ben.

Naruto:Ev- 'tam cevap vereceği an Temari ağzını kapatmıştı.

Temari:Naruto eğer buradan canlı çıkmak istiyorsan o sorunun cevabını sakın verme. 'demişti.

Kiba:Neyse çocuklar hadi gidelim yoksa Kurenai-sensei hepimize çok güzel cezalar vericek.

Shino:İlk defa ve son defa Kiba doğru bir şey dedi bu yüzden hadi gidelim.

Kiba:Hey ben her zaman doğru şeyler derim.

Shino:Eminim,öyledir.

.............................

In Love With A Criminal(Sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin