Adam:Evet' dediği an kontrolü kaybettim ve adamın kafasından tutup kovadaki asite batırdım.
.....................................................
Sasuke'nin Anlatımı:
Adamın kafasını kovada bırakıp yerden kalktım ve dış kapıya doğru yürürken konuşmaya başladım.
Sasuke:Adamı bir asit tankına atın ve tamamen eridiğine emin olmadan o yerden ayrılmayın ve arkanızda bir kanıt bırakmayın. 'dedikten sonra Karin isyan edermişcesine konuşmaya başladı.
Karin:Biz bu işleri yaparken sen nereye gidiyorsun.
Sasuke:Naruto'nun yanına.
Karin:İçine bir şüphe düştü değil mi. Şu an Naruto'yu kaçırdılar mı ya da bir şey yaptılar mı diye dimi. 'dediğinde olduğum yerde durdum ve kafamı yarım çevirdim ve konuşmaya başladım.
Sasuke:Hayır alakası yok ona söz vermiştim bugün onunla vakit geçircem diye ama şu iş yüzünden onu bırakıp geldim ve şimdi ise onun evine gidiyorum.
Karin:Bende inandım neyse kuzenimi s*kmediğin sürece istediğini yap, zaten teyzemler bugün evde olmicaklarmış şanslısın yine. 'Karin'in bu dediğine hafif kızardım sonra ise yüzümü çevirdim ki kızardığımı görmesinler diye.
Sasuke:Saçma saçma konuşma Karin.*Daha zamanı değil* dedim ama sesim sonlara doğru çok kısık bir şekilde çıkmıştı.
.....
*Sonunda Naruto'nun evine varmıştım umarım başına bir şey gelmemiştir. *
Kapıyı çaldığımda 1-2 dakika sonra kapıyı Naruto açmıştı. Kapıyı açtığında beni beklemiyordu belliki çünkü şaşırmış gibi duruyordu.
Naruto:Sasuke-kun? İşin yokmuydu senin.
Sasuke:Erken bitti.
Naruto:E-eh t-tamam neyse kapıda durma geç içeri. 'dedi ve kapıyı daha çok açarak kenara çekildi.
İçeri girdim gibi salona gidip koltuğa oturdum ve konuşmaya başladım.
Sasuke:Eee hala lunaparka gitmek istiyor musun?
Naruto:Yok hevesim kaçtı. Evde film falan izliyelim boşver.
Sasuke:Tamam ne tür film izlemek istersin peki.
Naruto:Fark etmez sen seç bir tane bende tabaklara atıştırmalık falan koyayım.
Sasuke:Tamam.
Naruto mutfağa gittiğinde kumandayı elime alıp televizyonu açtım ve bir film seçmeye başladım.
.....
Naruto tabaklara bir sürü atıştırmalık koymuş bir şekilde içeri geldi.
Naruto:Ee seçtin mi bakalım filmi.
Sasuke:Evet.
Naruto:Güzel adı ne filmin ve konusu ne?
Sasuke:Adı "Hush" konusu için ise şu yazıyo "Münzevi bir hayat yaşamak için ormana çekilen sağır yazar, penceresinden gördüğü maskeli katile karşı canını sessizlik içinde savunmalıdır. " yazıyor.
Naruto:Kulağa güzel geliyor, hadi izleyelim.
.....................................................
Kısa oldu biliyorum ama yarın bir tane daha bölüm atarım sözz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In Love With A Criminal(Sasunaru)
RomanceSasuke bir katildi ve bunu kimse bilmiyordu, Naruto ise ona aşık olan masum çocuktu.