45 ~Final~

844 57 222
                                    

Naruto'nun Anlatımı:

Naruto:Ya ben yapamicam, vazgeçtim evlenmicem. ' derken bir yandanda gelin odasında üstümdeki beyaz damatlık ile bir ileri bir geri yapıyordum.

İno:Naruto saçmalama.

Naruto:Ne yapayım. Çok stresliyim.

İno:Ya çocuğum düne kadar sen değilmiydin "Düğüm var!! " diye ortalıkta gezen.

Naruto:Evet ama... İnsan ister istemez stresleniyor.

İno:Başlarlar stersine haa zaten senide bana kitlediler.

Naruto:Aaa sen benden şikayetçi misin?

İno:Evet şikayetçiyim. Sabahtan beri başımın etini yedin.

Naruto:Yaa bit git.

Sakinleşmek için hızlı hızlı nefes almaya başlamıştım. Yani pek işe yaradığı söylenemez.

İno:Naruto, tamam sakin ol.

Naruto:Olamıyorum.

İno:Dene şimdi bak evlenmiyormuşsun gibi düşün.

Naruto:Nasıl yapıcam.

İno:Ama sende her şeyi benden bekliyorsun. Birazda kendin çabala.

Naruto:Olmuyor, ağlicam.' diyip isyan ederken kendimi odada olan koltuğa attım.

İno:Ben Kushina-san'ı çağırayım bence o seni mutlu eder.

İno odadan çıktığında gözlerimi kapattım ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

"-Tamam Naruto sakin ol. Altı üstü evleniyorsun. Abartılacak bir şey yok. Çok normal bir olay. "

Naruto:Wağğ olmuyor. Yapamıyorum.

Ben söylenirken odaya sanki baskın yaparmış gibi annem ve babam girmişti.

Naruto:Anne ben vazgeçicem cidden, yapamicam ben.

Kushina:Naruto canım... bak biliyorum ilk defa evleniyorsun ve üstüne büyük bir stres var ama sakin olmalısın. Stres olursan her şey mahvolur bu yüzden sakin ol benim minik kuzum. ' diyip sarılmıştı.

Minato:Naruto meleğim, iyi şeyler düşün, mutlu olduğun anıları düşün, sakinleştirir seni. Hadi şimdi gözlerini kapat ve güzel anılar düşün.

Babamın dediği gibi derin nefes aldım ve gözlerimi kapattım. Güzel anılar düşünmeye başladığımda yavaş yavaş sakinleşmeye başlamıştım bir yandanda annemin güzel mırıldanmasıyla tamamen sakinleşmiştim. Tekrardan derin nefes alarak gözlerimi açtığımda babam ve annemin bana baktığını gördüm.

Kushina:İşe yaradı mı?

Naruto:Evet.

Kushina:Güzel. Neyse ben gidiyorum, gelen misafirleri karşılayayım. Ha gitmeden önce imza attıktan sonra ayağına basmayı unutma tamam mı?

Naruto:*Gülerek* Tamam anne unutmam.

Annem odadan gülerek çıktığında babam beni ellerimden tutup kaldırdı ve karşısına aldı.

In Love With A Criminal(Sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin