26 ~Smut~

1.3K 66 47
                                    

Naruto:Seni içime istiyorum Sasuke-kun~
.............................................
Sasuke'nin Anlatımı:

Naruto'nun dediği cümle ile kızarmış ve konuşmaya başlamıştım.

Sasuke:Naruto sadece sarhoşsun bu yğzden böyle şeyler söyleme.

Naruto:Yoğğ ben sarhoş falan değilim. ' diyip beni kendine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.

Bir süre öpüştükten sonra benden ayrılmıştı.

Naruto:Hadi ama Sasuke-kun~

Sasuke:Pekala sen kaşındın. ' diyip dudaklarına yine yapıştım. Dudaklarına yapıştığımda anında karşılık vermişti.

Bir süre daha öpüştükten sonra Naruto'nun dudağını ısırmıştım o ise bana tatlı bir inleme vermişti.

Naruto:Ah~

Ağzının aralanmasından faydalanıp dilimi Naruto'nun dili ile buluşturdum. Naruto'nun dilini emmeye başladığımda nefessiz kalmış olucaktı ki omzumu sıkmaya başlamıştı.

Ayrılıp Naruto'ya baktığımda yüzünde çok güzel bir ifade vardı ve bu benim azmam için yeterliydi bile. Hiç zaman kaybetmeden Naruto'nun boynuna eğildim ve öpmeye başladım.

Naruto:Mhm~

Boynunu öpmeye devam ederken ara sıra emiyor sonra ise ısırıyordum ve ona kendime ait izler bırakıyordum.

Ellerim Naruto'nun t-shirt'ünün eteklerinden tutup yukarı doğru çıkarmaya başladı.

Naruto'nun üstünden kurtulup yere attığım sırada o da benim üstümdeki kıyafeti çıkarmaya başlamıştı.

İkimizinde üstleri çıkınca hızlı bir şekilde Naruto'nun pembe tepecikleri ile oynamaya başladım.

Naruto:Mhm~

Bir elimle tepecikler ile oyanamaya devam ederken diğerini ise dilim ile yalıyor ve eziyordum.

Naruto:Agh~ Sasuke-kun~

Dilimin altındaki tepeciği bırakıp birazda diğer tepeciği dilim ile ezmeye başladığımda Naruto'nun eli saçlarıma gitmişti.

Naruto'nun güzel tepecikleri ile şimdilik işim bitince altına baktım ve kalkmış olan aletini gördüm.

.....

Üçüncü kişinin Ağzından:

Sasuke Naruto'nun aletini pantolonun üstünden okşamaya başlamıştı Naruto ise Sasuke'nin bu yaptığı hareketle onun içine girmesini daha fazla istiyordu.

En sonunda Sasuke Naruto'nun altındaki kıyafetlerden kurtulunca hep görmek istediği görüntüye doya doya bakmaya başlamıştı .

Naruto:Mhm~ Sasuke-kun~ hadi gir artık içime.

Sasuke:Sakin ol bebeğim. ' diyip Naruto'nun dudaklarına yapışmıştı bir eli pembe tepeciğe giderken diğeri ise Naruto'nun aletine gidiyordu.

Sasuke Naruto'dan ayrılınca ellerini çekti ve kafasını eğip Naruto'nun aletini ağzına alarak emmeye başladı.

Naruto:Agh~~

Naruto bir eli ile çarşafı sıkarken diğer eli Sasuke'nin saçına götürdü ve parmaklarını saçlarının arasına sokarak Sasuke'yi kendine daha çok bastırmaya başladı.

Naruto:Mhmm~~

Sasuke Naruto'nun aletini ağzı ile ileri geri yapmaya başladığında Naruto daha fazla dayanamamış ve çok çabuk bir şekilde Sasuke'nin ağzına boşalmıştı.

Sasuke kafasını kaldırıp ağzındaki menileri yuttu ve Naruto'ya bakmaya başlamıştı.

Sasuke çok fazla vakit kaybetmeden 3 parmağını Naruto'nun açık ağzında soktu ve Naruto'nun parmaklarını emmesini izlemeye başladı.

...

Parmaklarının yeteri kadar ıslandığını anlıyan Sasuke parmakları Naruto'nun sıcak ağzından çıkarıp onu o güzel deliğine birini sokmaya başladı.

Naruto:Ahh~

Sasuke bir süre bekledi sonra ikinici ve üçüncü parmağını ekledi.

Naruto:AGH

Sasuke:Şhh~ sakin ol kedicik birazdan zevk alıcaksın.

Sasuke bir süre daha bekledi ardından Naruto'nun alıştığını anlayınca parmakları ile ileri geri yapmaya başladı.

Naruto:Ahh~ Sasu~

Naruto şuan o kadar mutluydu ki o güzel parmakların kendi içinde olması, kendini bir rüyadaymış gibi hissediyordu.

Sasuke artık dayanamamış olucak ki parmaklarını çıkardı ardından pantolonunu ve baksırını çıkardı tam Naruto'nun içine gireceği sırada Naruto onu durdurdu.

Naruto:Bekle~

Naruto yattığı yerden kalktı ve Sasuke'nin önüne eğilip onun aletini yalamaya başladı.

Sasuke:Agh

Sasuke'nin inlemesi Naruto'nun hoşuna gittiği için onun aletinin başını ısırıp tekrardan küçük bir inleme kazanmıştı.

Naruto Sasuke'nin aletini ağzına alıp ileri geri yapmaya başlamıştı. Sasuke kendini ne kadar tutsa bile en sonunda elini Naruto'nun saçlarına götürdü ve saçlarından tutup kendine bastırdı.

Naruto Sasuke'nin aletini boğazında hissettiğinde bir anda afallamıştı ama çok geçmeden tekrardan emmeye başlamıştı.

...

Sasuke en sonunda dayanamayıp Naruto'nun sıcak ağzına boşaldığında Naruto ağzındaki menileri zevkle yutmuştu Sasuke ise hızlı bir şekilde Naruto'yu altına aldı ve içine girdi.

Naruto:AAH- ACIYOR-

Sasuke Naruto'yu dinlemeden hızlıca içinde ileri geri yapmaya başlamıştı.

Naruto:YAVA- AHH-

Sasuke Naruto'yu yine duymamazlıktan gelip gelgit yapmaya devam ederken bir anda Naruto'yu öpmeye başlamıştı elleri ise Naruto'nun vücudunda arsızca dolaşmaya başlamıştı.

Bir süre sonra Naruto geliceğini anlamıştı elini aletine atıp çekiceği sırada Sasuke ilk önce onun dudaklarından ayrılıp sonra ise Naruto'nun elini çekip kendi eli ile onun aletini çekmeye başladı.

Naruto çok geçmeden Sasuke'nin eline boşaldığında bir süre sonra Sasuke'de Naruto'nun içine gelmişti.

Ve böyle sabaha kadar devam ettiler en sonunda ikiside yorgun düşmüştü.

Naruto uyku moduna geçtiği sırada Sasuke onuda alıp banyoya gitti ve suyu ayarlayıp ilk Naruto'yu sonra kendini yıkamaya başladı.

Duştan çıkınca ilk Naruto'yu kurulayıp güzelce üstünü giydirdi ardından kendi kurulanıp üstünü giydi ve kirli çarşafı çıkarıp yenisini takma zahmetinde bulunmadan Naruto ile birlikte yatmaya başladı.

....................................................

Umarım smut güzel olmuştur olmamışsa üzgünüm elimden bu kadarı geldi.

In Love With A Criminal(Sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin