Bölüm 3

26 1 0
                                    

Nerdeyse 2 hafta geçmişti adamın kadından gideli gün sayıyordu kadın hala da bi açıklık getiremedi neden bittigine evet geçmişte hatalar yapmıştı belkide bu hatalar affedilir derece değildi ama adam affetmisti kadın minnettardi ona ama son olay hiç bir suçu yoktu çünkü adam değişmişti eskisi gibi değildi o bir kadın onu bambaşka biri yapmıştı ama hayat hatalardan ibaret değil miydi ? Hatalar sayesinde öğrenmiyomuyduk hayatı ? Elbette hatalar yaptı 2si de önemli olan o hataları telafi etmekti işte bu yüzden kadın durmadan çabalıyordu oysa ki erkeğin umrunda bile değildi bu kadın vazgeçmiyordu bu gidişle vazgecicegede benzemiyordu yazmaya başladı yine "bir insan nasıl herşeyi kabullenir yapılan hataları nasıl görmezden gelir yada şöyle diyim bi insan nasıl olurda aşk yüzünden gurur denilen şeyi yok sayar tam 8 ay oldu bugün 8 aydır o çocuk var benim için onla yatıp onla kalktım günlerim onunla geçti taki son 1 haftadır ne Günaydın nede iyi geceler mesajları var  ondan bakıp duruyorum ya son görülmesine ya son aktifliğine böyle böyle geçiyo zaman sevmediğini biliyosun ama sevilmeyi bekliyosun işte yaşıyomuyum onu bile bilmiyorum ben,hayat devam ediyomuş,unutuluyomuş,gün gelir adını bile hatırlamaz hale geliyomuşsun.Yani bunlar varmış ben bilmiyomuşum ya da bilmek istemiyomuşum.adini söyleme,unut onu,takma diyorlar,artık bana git daha çok sev der gibi geliyo.ben yaşamıyorum.onun sevgisine muhtacım sadece.Alışkanlığım olmuş bi kere ona Günaydın sevgilim ya da iyi geceler bitanem demediğim her gün biraz daha ölüyorum sanki. İlk defa bitip tükendiğimi hissettim yavaş yavaş öldüğümü ilk önce gülüşün değişiyor sonra alışkanlıkların daha sonra bedenen ve ruhen değişiyosun şöyle dönüp baktığında bu ben miyim diyosun.evet aşk seni değiştiriyor ya değcek kişiler için hakediyosun ya da değmiyecek kişiler için tükenip gidiyosun.
Zaman herseyin ilacıdir,sen değil o kaybetti gibi laflara gelemiyosun zaten zamanla alışıyosun 'ne dedin' deme tenezzülünde bile bulunmuyosun.'seni anlıyorum' dediklerin de bi kahkaha atasın
geliyo,anlıyosa neden beni anlamıyomus gibi konuşuyo.zamanla geçicek diye bişe yoktur istediğin zaman geçer o yara.aslinda bunların hepsinin başında anılar var unutulmayan tarihler hatırlan-
mak istenilen o güzel günler silmeye kıyamayıp saklanan mesajlar. Birde hayaller var işte yastığa başınızı koydunuz da olmasını istediğiniz ama hiç bir zaman olmucak o güzel düşünceler.bunların başında sevgi var işte hakedenle güzel haketmeyenle hayal.siz siz olun herseyinizi bi insana bağlamayın o giderse herseyiniz gider yani herseyinizi kaybedersiniz buda demek oluyo ki ya bi anda ölürsünüz yada yaşarken ölmeyi tercih edersiniz."diye bitirdi kadın ağlayarak yazıyordu zaman zaman bunları sonra yazdıkları sayesinde rahatlıyordu böyle böyle zamanin geçmişini yarasının iyileşmesini bekliyordu kadın çünkü çaresizdi.

Güçlü KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin