DREAM

259 11 6
                                    

Nefes alışverişi yeni doğmuş bir bebeğin hayatta kalma mücadelesini andırıyordu.Bacağına giren demire aldırmadan cam kırıklarını temizlemeye başladı,panikle ayağa kalktı.Alevlerin ortasında yapayalnız kalmıştı.Tek düşündüğü şey Moon'a ne olduğuydu.Zaten onun için önemli olan Moon ve annesinden kalan hac kolyeydi.
Hemen anımsayarak elini boynuna attı. İçinden bir parça kopuyordu sanki,kolye boynunda değildi.Üzerine takılmış cam kırıkları ve ayağındaki demirin verdiği acıyla yalpalayarak yürümeye başladı.Başından büyük bir yara aldığını farketti.Başı dönüyordu.Ne olduğunu anlayamadığı o kazada otobüsten fırlamıştı.

Otobüsten çıkan kara dumanlar yüzünden görmekte zorlanıyordu.Tek düşüncesi kolyeydi.Bir çığlık sesi ve patlama onu başka bir evrene uçuruyordu, bütün organları parçalanıyordu.Duyduğu çığlık Moon'du.

Büyük bir nefesle yatağından sıçradı.Elini boynuna götürdüğünde dehşete uğradı.Kolye yoktu! Baş ucundaki ışığı yakıp saate baktı.Gece yarısı saat 3.45'i bulmuştu.Hızla yatağından kalktı.Eli baş ucundaki çerçeveye çarpmıştı.Yere düşen çerçevenin camları rüyasındaki cam kırıklarını hatırlatmıştı.Camlara aldırmadan kolyeyi aramaya devam etti.O sırada kapı aralandı

Kardeşi Peet:
-Narnia bu seslerde ne?

-Ah tatlım seni uyandırdım mı? İyiyim ben, yatağına geri dön.

-Emin misin? Aman tanrım ayağın kanıyor!

-Bir şey yok yatağına geri dön dedim Peet!

Peet arkasını döndü.Kapıyı çekip gitti.Narnia onu üzmüştü.Yere diz çöküp düşünmeye başladı.O lanet olası gerçekleri ne zaman Peet'e anlatacaktı.
...

The Last Bus (Son Otobüs)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin