ملاك تائهه 41❤️
بقلمي______ امل فتحي ✍️
بسم الله نبدا.....
ريم رجعت الفيلا مع مازن ومريم ...ساميه اول ماشفتهم قالت بقلق : وائل كووويس ياريم ...
ريم بتعب : ايوا كويس بس انا رجعت اغير هدومي واخد حاجات وارجع تاني ...
سعاد : طيب يابنتي ونامي لك شويه انتي بقالك شهرين ف المستشفي وهدومك بتغيريها هناك ونومك مش مظبوط
ريم : لا ياناناه هرجع علطول مش هكون مرتاحه غير ونا معااه ...ملاك فييين ..
مروه بحزن: فوووق ف اوضتهااا ومش عاوزه تخرج بردو ....
ريم: تمام هشوفها وروح اوضتي....
مازن : ونا هرجع المستشفى ... ولما تخلصو يامريم اتصلي عليا هاجي اخدكم
مريم بتعب : حاضر يامازن ... مازن هز راسه وخرج ...
____________________*_________________
همس: الوووو اي يا مازن فينك ...
مازن بخنقه : راايح الشركه في كام حاجه كده هخلصها مع مروان وياسين ...وهرجع المستشفى...
همس : ربنا معاك وانت عامل اي دلوقت طمني عليك
مازن : تعبااان ياهمس ....عيلتي كلها دموعها مش بتقف....وابن عمي للي ف المستشفى مش عاوز يفوق ...عارف اني مقصر معاكي بس غصب عني سامحيني ...
همس : لا ياحبيبي انا عارفه انو مش بايدك
...ومتقلقش اكيد خيرر وهتعدي وهرنج احسن من الاول ...مازن: يااارب ياهمس يارب
همس: باذن الله.... هسيبك دلوقت ولما تخلص طمني عليك بمسدج حتي ....
مازن : حاضر ... سلام..... همس سلام ...وقفلوو.....
_________________*____________________
في المستشفى ادهم ماسك عبد الرحمن من كتافه : اهدي هيكون بخيررر اهدي
عبدالرحمن دموعه نازله : اخووويا ياادهم.. وائل بيرووح مني ...لا ياارب لاااء ....
عدي قعد علي الارض ودموعه نزلت: لا يارب مش هتحرمني من سبب قوتي ف الحيااه يارب انت عاارف اني من غيرو مش هعيش...دا هو ضهري وسندي بعدك ياارب ....في عز ضعفي كان هو سندي كان اخ واب احيانا ...انت رزقتني بيه ونا مليش غيره يارب ....اخفظلي اخويااا وصحبي ياارب ....
وليد واقف وافتكر مواقف بينه وبين وائل ولما كان يستفزه وقال : عااارف ان ربنا مش هيكسر قلوبنا بفراقك يااارب نجييه واحفظه ...
الدكتور:تميممم انعااش قلب بسرعه...
تميم بسرعه جرري وابتدا يعمل ضربات متتاليه علي صدر وائل .....مره واتنين وتلاته .... وقلب عبده ووعدي والكل بيدق بخوووف ....
أنت تقرأ
ملاك تائهه
Romanceملاك تائهه ✨🖤 أبناء عائله تمر بالكثير من الصعوبات ....هل يستطيعون المقاومه بوجود اقرب الناس إليهم 😍🤍 مكتمله