البارت الاتنين والاربعين

889 86 150
                                    

ملاك تائهه 🙂❤️ البارت 42

بنات لو البارت وصل ١٥٠فووت هنزل واحد بكره ...بتمني تقدروني وتوصله العدد للي بيقرااء اكتر من كدا اصلا ....

بقلمي___ امل فتحي ✍️.....
 
                             بسم الله نبدا....

ريم بتبص علي باب الفيلا ومش مستوعبه انو قدامهااا وبصت لملاك بصدمه : وائل....

ملاك جريت بدموع : واااااائل واترمت في حضنه وعيطت بصوت مسمووع ...وجعت قلب العاشق عدي للي بيبص عليها بشوق شهرررين ملمحش عيونها فيهم عن قرب

ريم من الصدمه دموعها نازله وخايفه تتحرك يكون كل دا حلم وبتهمس : وائل فاق ... وائل فاق

ملاك بعياط: انا اسفه ....انا كنت السبب شهرين كنت غايب عني اقسم بالله كنت هموتك عشاانك ...

وائل خرجها من حضنه وباس راسها  : مش عااوز اشوف دموعك دوول ياملاك عشان خاطري ..... ومسح دموعها ...ولا ارجع المستشفى تاني .

ملاك حضنته تاني : وحشتني اوووي اوووي ...

ساميه من وراهم : ابنييييي

وائل قرب منها بتعب : وحشتيني ياست الكل ...وقرب علي ايديها باسهاا ...

ساميه شدته لحضنها : وحشتني يابن قلبي ....الف حمد وشكر ليك يارب..... سلامتك ياقلب امك وعماله تبوس فيه ...

عبدالرحمن: مخلاص ياساميه متأفوريش انا بغير اللله ....

مروه : مفسد اللذات ...كنت لسه هدمع يا بني ...

ادم نازل علي السلم : يوووه بقا يادينا قولتلك هروح لخالو النهارده

دينا نازله وراه : طيب اصبر شويه ونرووح اصبر بقا...

ادم : انا مشفتوش بقالي يومين ياماما هو وحشني...

وائل ببتسامه وعيونه مراقبه ريم للي متثبته مكانها ...: قلب خالو وائل انت يااض ياادم تعالي..

ادم بفرحه : عاااااا خالو خالو وجري عليه .... وائل حضنه وباسه ....واتحرك ناحيه ريم ....وشدها من دراعها ....وراح علي اوضته ....

مازن : تفتكر هيقتلهااا ....

ادهم بتركيز  : تفتكر ....

وليد : مش عاوز تخلف منك له .....

مازن : هي مريم وناناه فين ...

ساميه : ناناه كانت تعبانه شويه ومريم طلعت معاها ...نامت جمبها...

ادهم: البت دي بتنام كتير اووي اليومين دول متجوز غيبوبه وربنا ...

عدي بيبص لملاك بشوق كبير وزعلان هلي ملامحها البهتانه: عامله ايه ي ملاك...

ملاك ابتسمت بسخريه : كويسه جدا ياحضره الظابط..واتحركت قعدت في حضن ساميه.....

عدي اتحرك جمب ساميه : ونتي زعلانه ليه دلوقت ...

ملاك تائههحيث تعيش القصص. اكتشف الآن