ملاك تائهه ✨🖤
بسم الله نبدا....بعد مرور حوالي 15سنوات ....
في فيلا الساااحل
ادم بزعيق : انا قولت للي عندي يا ماسة خلاص
ماسة : ونت مش من حقك يااستاذ ادم انك تختار لي لبسي وتعترض كمان ...
ادم :انا قولت للي عندي ياابنت عدي ...ووريني هتكسري كلمتي اززاي
ماسه بعند وكبرياء : هكسرها يابن وليد ووريني هتعمل اي
نور : خلاص بقا ياادم سيبها وبعدين احنا ف اجازه بطل طريقتك دي ....
باسل وفي ايده دارين : انا مش عارف انت مالك ومال اختي يااخي خليك في حالك ياادم ...
ادم بص لماسة واتحرك من غير ولا كلمه وملاك متابعه الحوار كله من الاول وضحكت : مش عارفه ازاي رخامه مازن وغيره وائل وحنيه وليد يجتمعو في شخص واحد ويطلع ادم يطهق بنتي في عيشتهاا ...
في الجنينه
وائل قاعد وفي حضنه : رهف وراكان التؤام وريم جمبه
مازن قاعد وقال بتريقه : هههههه ياحلاوه عيالك ياا همس باسل شاقط دارين في ايده رايح جااي ..واستاذ سامر لازق لعبده عشان بنته سما ...عيال بايظه ولله ...
عبده الرحمن : مش عيالك لوحدك ياخوياا... مش شايف اسر لازق لتميم عشان كيان اززاي ...
ادهم: يبني عندي كانو مستنين العيد دا عشان التجمع والسفر بالله كنزي ويامن يعتبر مناموش امبارح عشان السفر...
ماسه دخلت بعيااط : بااابي وقعدت في حضنه ...
عدي : قلب بابي مين مزعل ماستي ...
ادم قرب منهم : قولتلك ميه مره يا جوز خالتي بطل كلمه ماستي دا ....
عدي ماسكه من قفاه: بقولك اي يلا انا بقيت بكره التجمعات بسببك اسمع يااادم ملكش دعوه ببنتي ....
ادم بصله ببرود وعدي حس ان وائل للي واقف قدامه: ماسة تخص ادم بعيد عن انك باباها بس في النهاية هتبقي ماسة ادم الرفاعي ....وسابه واتحرك من قدامه ...
ملاك واقفه هلكانه ضحك علي منظر عدي وهو شايط وعدي بص لها بتحزير : لو ابن اختك متلمش ولم الدور هبعتهولك الاحداث ... وبص لوائل...ينعل ابو برودك انت وهووو
وائل ببرود: حبيبي تسلم ...
ادم قعد جمب وليد للي مضايق من طريقه ابنه : اي ياا بابا مالك ...
وليد : مش قولت ميه مره طريقتك مع عدي تتحسن ...وتبطل تخنق في البنت...
ادم : بص ياا وليد من الاخر عدي علاقته بماسة بدايقني وهي كل مااكلمها تقولي بابي بابي فالازم احط النقط علي الحروف ياا وليد عشان تعرف ان انا للي هبقي جوزها وابوها واخوها وكل حياتها مع الايام ...
أنت تقرأ
ملاك تائهه
Romanceملاك تائهه ✨🖤 أبناء عائله تمر بالكثير من الصعوبات ....هل يستطيعون المقاومه بوجود اقرب الناس إليهم 😍🤍 مكتمله