💐2.Bölüm💐-21.Yüzyıl

18 5 2
                                    

Gediz Yalçıner Ağzından

Gözlerimi açtığımda   bir gölün üzerinde yatıyordum etraftaki insanlar ise hep bir ağızdan  bağırıyorlardı... Ama hangi dilde konuştuklarını anlayamıyordum...

Acaba  başka bir krallığa  mı geldim?
Peki ya Luna? 
O nerde?

Etrafıma bakındım...  Dört tane yuvarlağı olan bir şeyin üstünde bir sürü insan hareket ediyordu... Çok tuhaf...  Kadınlar ve erkeklerin saçlarında şapkalar yok yada elbise giymiyorlar... Bu krallığın hükümdarı ne çeşit bir insandı ki... Halkının genç kızları ortalıkta çırılçıplak dolanıyorlar...

Yanıma bir anda sarı saçlı uzun boylu bir kız geldi... Ve bana :

" Gediz iyi misin?"

Bana mı diyordu Gediz diye?
Ben şaşkınlığımı atlatamazken o konuşmaya devam etti.

İyi misin sevgilim? Gerçi  sen yüzme bilmiyordun... Ya nasıl düşebildin ki göle? "

" Siz benden mi bahsediyorsunuz hanfendi Gediz diye? "

" Evet aşkım.. "

" Lütfen haddinizi aşmayın! Ben bu krallıkların Velihatı prens Arian'ım"

Bu dediğimle karşımda ki sarışın kadın büyük bir kahkaha patlatmıştı.

" Hah öyle mi Gediz'ciğim.. O zaman bende  Kraliçe Elizabeth oluyorum(!)"

" Gerçekten mi? Kraliçe misin? "

Bunu ciddi ciddi sormuştum evet.

" Aşkım... Sen kafayı mı yedin 21. yüzyıldayız... Ne prensi ne kralı ya
.."

" Ne dedin sen!?"

" Aşkım bağırma insanlar bize bakıyor?! "

" Hanfendi sizde üslubunuza  dikkat edin! Bir Gediz diyorsun , bi sevgilim diyorsun, bi aşkım diyorsun... Benim adım prens arian diye kaç kere demem lazım... İlla mahzene mi atayım seni? "

" Seni bir hastaneye götürmekte yarar var bence  Gediz.."

" Onu bunu bırakta söyle! Luna nerde? Naptınız ona ! "

" Gece olduğunda gökyüzünde çıkıyor hayatım... Şimdi güneş var ya ondan göremiyorsundur... "

" Ha? "

" Ya aşkım sorması ayıp napcan sen ayı? "

" Hanımefendi benimle kinaye mi ediyorsunuz siz!? "

" Aynen öyle canım... "

" Luna benim nişanlım... Evlenecektik biz!"
Bunu tüm ciddiyetimle söylemiştim

" Ne ? Ciddi misin sen?"

" Hiç olmadığım kadar... Şimdi söyler misin bana... Benim sevgili Luna'm nerdee?! "

" Gediz... Sana ne oldu? "

Ben Soran olduğumu biliyorum... Peki bu kadın bana niye sürekli Gediz diyor ki? Yoksa şuan içinde bulunduğum beden bu kızın sevgilisi Gediz' e mi ait...
Eğer  öyleyse... O zaman gerçek Gediz nerede... Şuan onun bedenini ben kullanıyorsam büyük ihtimalle o öldü..  Peki ya Luna... O şimdi nerde veya kimin bedeninde?
Bunları çözmem gerek ..

Ve anladığım kadarıyla... Geleceğe gelmişim... 

Derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝗚𝗲𝗱𝗶𝘇'𝗶𝗻 𝗡𝗲𝗵𝗿𝗶 (𝗦𝗼𝗻𝘀𝘂𝘇 𝗔ş𝗸)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin