1.Bölüm

42 6 5
                                    

Ben Hayal on yedi  yaşındayım sürekli bir kaygı içinde yaşayan , içine kapanık , kendisini kitap ve müziklerde bulan , etrafında o kadar kişi varken kendini yine de yalnız hisseden birisiyim. Daha çok küçükken baba sevgisinden eksik kalan öylesine biri işte.

Sonunda imza bitmişti ne kadar çok sıra beklesem de değmişti sonuçta en sevdiğim yazarla tanışmış ve ona sarılmıştım.Lara ile birlikte kitapçıya gidiyorduk , bir yazarın yeni çıkan kitabını alacaktık.
Mağazaya girdiğimizde biraz aradıktan sonra kitabı bulmuştuk kitabın kapağı çok güzeldi.Kitabı aldıktan sonra tam çıkarken Lara heyecanlı bir şekilde "Hadi gel kitapların içine iyi okumalar gibi notlar bırakıp altına adımızı yazalım ne dersin eğlenmiş oluruz."
"Tamam yapalım." Lara çok mutlu bir şekilde koşarak tekrar mağazaya gidiyor arkasından da beni çekiştiriyordu.
Çok okunan 10-15 tane kitaba not yazdık sadece bir tanesinin içine de ınstagram hesabımızı yazdık kime denk gelirse.Sonra yemek yiyip kahve içtikten sonra eve döndük.

Eve geldiğimde duş alıp uyumustum üç saat sonra telefonumu yeni açıyordum muhtemelen hiç kimseden mesaj gelmemiştir ama ben her defasında telefonu merakla açarım sonra hiç bir mesaj gelmediğini görünce üzülür işime dönerim.Yine aynı şekilde açtım her zaman ki gibi hiç bir mesaj yoktu ama ınstagram dan arkadaş isteği vardı.Belki de kitabı alan birisidir diye düşünüp kabul ettim , anında bir mesaj geldi hemde o hesaptan.
"Merhaba ben Batu, aldığım bir kitaptan buldum hesabını, notu çok beğendim ve sana yazmak istedim."
Gerçekten de düşündüğüm kişiydi ne yazabilirdim ki.
"Merhaba ben de Hayal memnun oldum , notu beğenmene sevindim."
"Bende memnun oldum."
Biraz bekledim ama yazmadı normaldi sadece tanışmak istemiştir.Bir süre sonra sesli aradığını gördüm , açmasa mıydım acaba , sonuçta daha yeni tanıştık.Israrla aramaya devam edince açtım.Açtığımda sessizlik oluştu bir süre sonra Batu sessizliği bozdu.

"Alo , orda mısın?"
"Evet bir an internet çekmedi kusura bakma." yalan söylemek zorunda kaldım.
"Sorun değil sadece sesini duymak istemiştim belki birazda sohbet ederiz."
"Ne hakkında?"
"Kitaplar hakkında." dedi gülerek.
Biraz sohbet ettikten sonra kapattık.

Bıçak İziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin