Ama tabi ki annem öyle bir şey yapmadı ben olayı anlatır anlatmaz izin verdi "Ne güzel işte kızım sana da eğlence çıkmış olur , hem bende biraz kafamı dinlerim."Resmen beni başından kovmuştu.Annem beni dışarı çıkarmak sosyalleştirmek için her şeyi yapardı o yüzden bu fırsatı asla kaçıramazdı. "Ne zaman gideceksiniz ona göre hazırlanırsın."
"Üç gün sonra otobüslerle gideceğiz anne." dediğimde annem dahada mutlu olmuştu."Ne güzel işte." deyip güldü "Kırk yılda bir ayağıma fırsat gelmiş hiç kaçırır mıyım ben." deyip daha da güldü.Kızgınlıkla odama döndüm sonra çok beklemeden uyudum.
Ertesi gün okula gittiğimde herkes bizi konuşuyordu.Herkesin ağzında benim ve Batu'nun ismi dolaşıyordu , ne olmuştu birdenbire.Sınıfa girdiğimde Lara , Mert ve Batu arka sırada üzgün bir şekilde bir şeyler konuşuyorlardı,sınıftakiler ise bütün okul gibi Batu ve benim hakkımda konuşup bana bakıyorlardı.Sınıftan bir kız beni bir anda sertçe kolumdan tutup konuşamaya başladı. "Hayal gelir gelmez yeni çocuğu kapmışsın yakışıklı çocuk aslında." dedi sırıtarak."Ne!"dedim hiç bir şey anlamadan Batu'dan bahsediyor olmalıydı.Hızlı bir şekilde Batu'nun yanına giderken Batu beni gördüğü gibi yerinden kalkıp bana doğru gelmeye başladı.Bir anda bana sarılıp "Özür dilerim." dedi."Batu ne oluyor niye benden özür diliyorsun , niye herkes bizi konuşuyor ?"
"Bütün okul bizim sevgili olduğumuzu konuşuyor."
"Ne alaka durduk yere niye böyle bir şey desinler bir şey mi oldu?"dedim."Evet maalesef durduk yere demediler." dedi."Neden böyle bir şey uydurmuşlar söyler misin artık." "Birisi dün okulda benim senin omzuna kolumu attığım sırada fotoğraf çekmiş ve baya saçma hale getirmiş sonrada internette paylaşmış o fotoğrafta binlerce izlenme almış." dedi. "Saçma bir hal mi hem bizim fotoğraflarımızı kim ne yapsın?" "Bilmiyorum o kişiyi bir bulayım bak ne yapacağım." dedi sinirli bir şekilde."Peki o saçma hal dediğin nedir , fotoğrafı gösterebilir misin?"dediğim an Batu cebinden telefonu çıkarıp fotoğrafın paylaşıldığı siteye girdi.Fotoğrafı gösterdiği an şoka girdim resmen Batu ile dudak dudağa olmamıza bir iki santim kalmış gibi görünüyordu."Bu ne ya! Kim niye yapmış böyle bir şeyi?"
"Bilmiyorum en kısa sürede kimin yaptığını bulacağım , ama bir sorunumuz daha var bir süre sevgili gibi yapacağız."dedi neden böyle bir şey yapalım ki. "Neden öyle bir şey yapalım yanlış anlaşılma olmuş birisi fotoğrafla oynamış deriz olur biter."dedim. "Keşke o kadar kolay olsaydı , maalesef bu fotoğrafı annem ve babam görmüş dün sabaha kadar dırdır yaptılar , senin annenle babanda yakında görür kız babaları bu konularda biraz daha hassas olur diye biliyorum senin için belki sıkıntı olabilir."O an bir anda yüzüm düştü. "Ne oldu baban çok mu kızar?"
"Benim babam yok."