4.Bölüm

22 4 1
                                    

"Özür dilerim ben babanın öldüğünü düşünemedim." dedi üzülmüş bir şekilde."Yani aslında öyle bir şey değil." dedim üzüldüğümü belli etmemeye çalışarak."Nasıl anlayamadım pardon." "Babam bizi ben 3 yaşındayken terk etti başka bir kadınla evlenip çocukları olmuş sonra öldü haberini aldık , neyse boş ver sen şu sevgili rolünden bahsediyordun bunu gerçekten yapmak zorunda mıyız?"

"Bilmiyorum bu rolü ikimizin de ailesi için yapmamız  gerek ama sen istemiyorsan ben annem ile babamı zor olsa da ikna etmeye çalışırım." dedi.Biraz düşündükten sonra onu zor durumda bırakmak istemedim , hem belki bu olaya benim annem de inanmayacaktı çünkü fotoğraf çok gerçek duruyordu o yüzden kabul etmeliydim."Tamam sevgili rolü oynamayı kabul ediyorum ikimizinde zor durumda kalmaması için , bu rol ne kadar sürecek ?"  "2 ay kadar yani yaz okulu bitene kadar ."  "Peki şimdi nasıl davranacağız?" 

"Seni ailemle tanıştıracağım."dediği an bir şoka daha girdim. "Sadece benim sevgilim bu kız dersin olur biter bu kadarına gerek yok bence. "Maalesef var Hayal , ya kızla tanıştırırsın ya da biz gideriz kızın ailesi ile tanışırız dediler bence annen ile tanışmaları yerine seninle tanışmaları daha iyi." "Evet annemle tanışacaklarına benim ile tanışsınlar." gerçekten olayın tanışma durumuna kadar geleceğini hiç düşünmemiştim. "Ne zaman ailenle tanışacağım?" "Bu akşam, yaz okuluna gitmeden önce tanışmak istediler." "Tamam ben birazdan annemden bir bahane uydurur izin alırım , ama ben pot kırabilirim o yüzden bana kendinden bahset." 

"Tamam ama bu kadar heyecan yapmana gerek yok sadece bir rol." dedikten sonra bana kendini anlatmaya başladı. "Doğum günün ile başlayalım , doğum günün ne zaman." "20 ağustos" "O zaman aslan burcusun değil mi?" "Evet." "Peki en sevdiğin renk ne?" "Mavi." "Tamam en sevdiğin yemek ne ?"  "Her yemeği severim."

"Şimdi sıra sende doğum günün ne zaman?" 27 Mayıs İkizler burcuyum." .Ben de ona kendimi anlattıktan sonra yanımıza Lara ve Mert geldi. "Ne yapacaksınız bu yanlış anlaşılma olayını." dedi Mert."Bir süre boyunca sevgili rolü yapacağız bunu sadece siz bileceksiniz ailelerimiz de dahil herkes bizim sevgili olduğumuza inanacak.Bu akşam da Hayal'i ailemle tanıştıracağım." "Oha çüş direk nikah bas kıza." "Mecburum kapa çeneni bir de seninle uğraşamam." "Tamam abi ne kızıyorsun hemen."

Dersten çıktığımız da Lara müdürle konuşuyordu,merak etmiştim.Bir süre sonra konuşmalara bittiği için gülümseyerek bize doğru gelmeye başladı."Ne oldu Lara bir sorun mu var?"dedi Mert. Lara hiç beklemeden cevap verdi "Yok canım ne gibi bir sorun olabilir ki." dedi gülerek."Keşke sorun olsaydı bizim yanımıza gelip ne yazık ki yaz okulu iptal olmuş deseydi ne güzel olurdu."Lara gülerek "Bu kadar kötü düşünme eğleneceğiz işte."dedi böyle demesi normaldi daha önce de dediğim gibi Lara hayat dolu bir kızdı.

Derslerin bitmesine az kalmıştı ben git gide heyecanlanıyordum tanışmaya gittiğimiz zaman her şeyi mahvedebilirim.

Bıçak İziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin