Uzun zamandır bölüm yazmıyordum tekrar yazmaya başladım bu bölüm biraz uzun olabilir İyi Okumalarr (:
______________________________________________________________________________
Yarın yaz okuluna gidecektik valizi hazırlamaya başlayacaktım.Saat sabah 9'du birazdan bize Lara gelecek birlikte hazırlanıp okula gidecektik.Ben bunları düşünürken kapı çaldı Lara gelmiş olmalıydı.Kapıyı açtım Lara'nın elinde 3 tane valiz vardı 1 tane yetmez miydi. "Günaydın!" "Günaydın Lara." dedim gülümseyerek. "Haline bakılırsa daha uyanamamışsın , hadi canlan biraz." "Ben bir tuvalete gideyim sen geç odama gelirim hemen." "Tamam." Tuvalete gittiğimde elimi yüzümü yıkadım sonra telefonu açtım whatsapp'tan bir bildirim vardı.Bir gruba eklenmiştim grubun adı yaz okulu grupta Batu , Mert , Lara , Hasan ve Rüya vardı. Rüya bizim sınıftan değildi muhtemelen oda yaz okuluna geliyor.
Odaya gittiğimde Lara sanki benden bir şey saklarmış gibi ben geldiğimde telefonu sakladı ve yapmacık bir gülümseme attı. "Hadi valizleri hazırlayalım sen sadece bir tane mi valiz alacaksın?" "Evet ben çok fazla bir şey almayacağım." "Peki sen bilirsin.Bu arada orada havuz yarışmaları da olacakmış yanımıza mayo almamızı söylediler." "Tamam şu çekmecede mavi bir mayo var al onu." "Tamam burada bir tane de siyah var onu da alayım mı?" "sen bilirsin." "Yedek olarak onuda alayım."
Yarım saat sonra valizi hazırlamıştık.Okula gitmek için hazırlanmış evden çıkıyorduk.Yolda yürürken Lara konuşmaya başladı. "Hayal ben sana bir şey diyeceğim , ben birisinden hoşlanıyorum." "Kim okuldan birisi mi?" "Evet okuldan." "Ee söylesene hadi." "Mert'ten hoşlanıyorum." "Ne!"
"Neden şaşırdın ne güzel olur işte hem belki Batu ile sende sevgili olursun dörtlü takılırız ne güzel." "Sen kafayı mı yedin Batu ile ben sevgili olamayız hem oda yakışıklı çocuk mutlaka sevdiği biri vardır." "Var." "Kim?" Lara gülmeye başladı "Merak mı ediyorsun?" "Hayır sadece öylesine sordum." "Bence Batu sana aşık." "Saçmalama Lara yeter!Hadi yürü geç kalıcaz."
İlk derse girdiğimizde o hocanın bizimle yaz okuluna geleceğini öğrendik.En sevdiğim hocanın yanımızda olmasına sevindim. "Okuldan sonra bir yerlere gidelim mi?" "Dördümüz mü?" "Hayır Hasan ve Rüya da bizimle gelecek." "Tamam olur." "Akşam saat 7'de alırım seni."
*
"Anne ben çıkıyorum." "Tamam çok geç kalma." "Tamam merak etme." Aşağıya indim.Batu arabasıyla beni bekliyordu. "Merhaba çok bekletmedim dimi." "Yok sorun değil" "Çok güzel olmuşsun." dedi gülerek. "Teşekkür ederim." "Ben nasıl olmuşum?"
Üstünde simsiyah bir gömlek vardı altında da siyah pantolon saçları her zamanki gibi hafif kıvırcık ve dağınıktı çok şık görünüyordu. "Çok yakışıklı olmuşsun." dedim oda gülerek "Teşekkür ederim." dedi. Benim üstümde ise siyah mini , hafif göğüs dekoltesi olan bir elbise vardı altımda ise kısa topuklu ayakkabı.Yola çıkmıştık.
Arabadan indik şık bir restorana gelmiştik. İçeri girdiğimizde diğerleri bizi bekliyordu tek tek hepsi ayağa kaktı. "Hoş geldin Hayal." dedi Hasan.Sonra sandalyemi çekti gerek yoktu aslında.Yanımda Batu vardı diğer yanımda Hasan karşımda Lara ve Mert yanlarında Rüya vardı.Rüya güzel bir kızdı elmacık kemikleri belli yeşil gözlü kumral bir kızdı. boyu da uzundu.Restoranda bir kaç kişi içki içiyordu.Bizim masada da bir tane alkol şişesi vardı.
Masaya yemekler geldi.Hasan Batu ve Lara içki içiyordu.Yarın hakkında konuştuk , bende bir bardak içki içtim.Artık evlere dağılacaktık.
Eve geldiğimde annem uyumuştu bende sessizce banyoya gittim duş aldım.Üstüme pijamalarımı giydim saçımı da topuz yaptım tam yatağa yatacaktım zil çaldı bu saatte kim olabilir , annemin uykusu ağırdır muhtemelen duymamıştır.Kapının deliğinden baktığımda gelenin Hasan olduğunu gördüm.Kapıyı sessizce açtım. "Ne oldu, neden geldin bu saatte?"
"Bilekliğini düşürmüşsün önemli bir şeye benziyor onu getirdim." Elindeki bilezik babamdan kalan bir bilezikti. "Teşekkür ederim buraya kadar gelmene gerek yoktu yarın da versen olurdu." dedim gülümseyerek.
"Olsun şimdi getireyim dedim yarın görüşürüz iyi geceler." "Görüşürüz iyi geceler." Kapıyı kapattım odama gittim yarın erkenden otobüslerle yaz okuluna gidecektik.