5.BÖLÜM

12 2 0
                                    

Birazdan ailesiyle tanışacaktım her şeyi mahvetmemek içimden dua ediyordum.Gerçekten çok heyecanlıyım gerçek sevgilimin ailesi olsa bu kadar olmazdı herhalde.

"Heyecanlı mısın?" dedi Batu gülerek."Evet çok heyecanlıyım çünkü her şeyi mahvetmekten korkuyorum."  "Korkma bu kadar bir şey olmaz merak etme."o fazla rahattı galiba."Bu arada ben unuttum ınstagram hesabın verir misin?" dedi ne gerek vardı. " hayal_simsek "dediğim an hesabı telefonundan aratmaya başladı.Bir anda yüzüne şaşkın bir ifade yerleşti."İyi de ben seni takip ediyor muşum hatta sende beni takip ediyorsun." dedi tekrar telefonuna bakarak."Nasıl , birbirimizi nerden tanıyoruz ki ?" "Bu hesap yani senin hesabın benim kitabımın arasına not koyan kız." dedi kaşlarını kaldırarak."Sen misin o?" "Evet benim o gün Lara  ile birlikte 10-15 kitaba not yazdık bir tanesine de ınstagram hesabımızı koyduk demek o sana gelmiş."dedim şaşkın ama bir o kadar da  mutlu demek ki kitapta okuyormuş. "Büyük tesadüf!" dede gülerek bende aynı tepkiyi verdim.

"Ne kadar yolumuz kaldı?" "Az kaldı on dakikaya oradayız." Bir an gitsek de hemen bitse şu olay.

Arabadan indiğimizde büyük bir ev ve bahçe karşılıyordu sizi. Batu'nun annesi ve babası gülümseyerek kapıda bekliyorlardı.Daha da heyecanlanmıştım. Batu'nun annesi kapıya geldiğimizde gülümseyerek elini uzattı."Merhaba kızım ben Batu'nun annesi Sanem." dedi kadın sonra babası da aynı şekilde elini uzatarak."Merhaba bende babası Mesut tanıştığıma memnun oldum."Bende aynı şekilde gülümseyerek elimi uzattım."Merhaba ben de Hayal memnun oldum."Annesi eliyle içeriyi göstererek 

"Buyurun gençler geçin şöyle." dedi. İçerisi de dışarısı kadar vardı , bir alt katı, bir üst katı , çatı katı ve bodrum vardı.Koltuğa oturduğumuzda ilk sessizlik oldu sonra sessizliği babası bozdu."Bir süredir ilişkiniz varmış sanırım." dedi samimi bir şekilde.Batu hızlı bir şekilde "Evet" dedi."Ne zamandan beri ?" dedi.Batu yine hızlı bir şekilde "Kısa bir süredir."dedi.Annesi gülümsedi ikisi de gülümseyerek konuşuyordu.

"Yeni tanıştınız demek." dedi annesi.Bu sefer ben "Evet yeni tanıştık." dedim.Bir süre birbirlerine baktılar sonra konuşmaya başladılar. "Anlatın bakalım nasıl tanıştınız?" işte başlıyorduk.İkimiz de aynı anda konuştuk. 

"Okuldan"

"İnternetten"Allah kahretsin ilk potumuzu kırmıştık , ikimiz de aynı anda farklı cevaplar verince ailesi anlamamış bakışlarla bize bakıyorlardı toparlamamız lazım.Gülümseyerek lafa başladım "Yani şöyle aslında biz daha önce internetten tanışmışız ama bundan haberimiz yoktu Batu okula gelince daha önce internetten tanıştığımızı anladık."dedim ancak böyle toparlayabilirdim. Ailesi bu sefer anlamışlardı.Annesi ayağa kalktı."Ne istersiniz çay kahve veya karnınız açsa yemek getiriyim." Ben tam hayır diyecekken Batu "Yemek getirirsen iyi olur açız biz"dedi bende ısrar etmeden kafa salladım.Annesiyle aralarında soğuk bir mesafe var gibiydi anlayamadım.Yemekler geldiğinde bir yandan yemek yiyor ara sırada kısa kısa sohbetler ediyorduk."Yaz okuluna da beraber gidiyormuşsunuz iyi tesadüf olmuş." dedi annesi.Batu bu sefer cevap vermedi sadece gülümsedi.Yemek yedikten sonra çay içtik.

Kapıdan çıkarken aynı samimiyetlerini bozmamış bizi uğurluyorlardı. Sonun da bitmişti.Arabaya biner binmez Batu'ya "Ne gerek vardı o kadar ayrıntıya okul derdik geçerdik işte." "Ne bileyim kızlar genelde ayrıntıcı olur diye biliyorum ama sen tam tersi çıktın." dedi gülerek. "Sence ayrıntı verecek halde miyiz?" "Tamam kızma bir şey olmadı işte bu arada bunu da bilmiş ol Sanem benim üvey annem."dedi ve şarkı açtı.Üvey annesi mi gerçekten gerçek annesi gibi duruyorlardı ben sadece belki dün biraz tartışmışlardır diye düşünmüştüm.

Evin önüne geldiğimiz de Batu'ya el salladım sonra eve doğru yürümeye başladım.Kapıyı açtığımda annem "Hoş geldin kızım." diye seslenip yanıma geldi."Hoş bulduk anne." diye mırıldanarak gülümsemeye çalıştım.Anneme Lara'nın evine proje ödevi yapmak için gittiğimi söylemiştim. "Kızım yarın bavulunu hazırlayalım birlikte çok geç uyanma."

"Tamam anne ,  ben direk uyuyacağım bir şeyler yedim merak etme." diye seslenip odama gittim.Üstümü değiştirdim sonra yatağa yattım.

Bıçak İziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin