Anis masih terlena. Aku yang dari tadi begitu asyik memerhati keindahan tubuh Anis. Tiada langsung perasaan jemu. Aku lihat memang Anis keletihan. Aku biarkan dia berehat sebentar.
Aku mengambil tuala Anis di kerusi lalu ku lilitkan ke tubuhku. Aku ambil rokok di dalam poket seluarku. Aku menuju ke balkoni rumahnya. Dari situ aku dapat melihat persekitaran hospital tempat kerja aku dan Anis. Bandar berhampiran juga begitu jelas kelihatan. Aku melayani perasaanku sendirian.
Setelah habis sebatang, aku nyalakan sebatang lagi. Berfikir dan merancang masa depan.
Anis: Abang..
Anih memanggilku dari atas katilnya. Aku menoleh ke arahnya. Anis menutup tubuhnya dengan kain selimut. Aku memandang tepat padanya seketika sebelum bergerak menghampiri Anis.
Anis: Maafkan Anis terlena tadi. Letih..
Aku: Jom!.. Abang mandikan Anis. Anis belum mandi lagi kan?
Anih: Ha'ah.. Tapi..
Aku: Tapi apanya Sayang?
Anis: Tapi Abang belluuummm...
Aku: Abang ok jaa..
Anis memeluk dan memberi satu ciuman kepadaku. Merasakan kurang selesa kerana memelukku dari sisi, Anis bangun lalu selimut yang membaluti tubuhnya terlondeh. Anis menarik tuala yang masih terlilit di tubuhku. Aku membantunya dengan mengangkat sedikit tubuhku. Kami sama-sama berbogel. Anis duduk di atas ribaku. Butuhku dan cipapnya kembali bertemu.
Anis: Abang nak Anis selesaikan 'kehendak' Abang yang tertunda tadi?
Aku: It's ok Sayang. We aren't rushing right?
Mata Anis merenung tepat ke dalam mataku. Mengagumiku.
Anis: Abang ada apa-apa plan tak petang dan malam ni?
Aku: So far Abang free. Anis dah ada plan?
Anis tidak menjawab. Anis mencium aku lagi. Aku merasakan Anis merupakan seorang yang amat besar nafsu seksnya. Dan aku akan berusaha untuk memenuhi setiap permintaannya.
Anis: Abaannnggggg... tidur sini jer la malam ni? Anis takut.
Aku tersenyum. Pelawaannya itu membuatkan aku gembira. Pasti akan berlaku marathon seks antara kami nanti.
Aku: Errrr.. Boleh ka? Tapi Abang segan laa..
Aku membalas cuba untuk 'jual mahal'.
Anis: At least ada laa juga orang temankan Anis malam ni. Pleeaaassseeeee....
Sekali lagi aku tersenyum dan mengangguk tanda setuju. Anis juga turut tersenyum lalu menggerakkan tubuhnya sekaligus menggesek cipapnya pada butuhku.
Anis: Betul nih!
Aku: Ya Sayang. Dah!.. Jom kita mandi dulu. Lepas tu kita keluar 'lunch'.
Anis: Jom!.. Tapi..
Aku: Tapi apa lagi sayang?
Anis: Anis nak abang masukkan juga sedikit batang abang ke dalam cipap Anis boleh? Walaupun hanya setakat takuknya sahaja pun ok.
Lantas Anis mengangkat sedikit tubuhnya. Tangannya mencari dan menggenggam butuhku dan dihalakan tepat ke pintu cipapnya. Dengan sedikit tenaga, Anis menurunkan tubuhnya.
Aku kenikmatan. Terasa suam dan licin di permukaan alur cipapnya. Kepala butuhku mengalami sedikit kesukaran untuk membelah pintu syurga Anis. Lantas..
Aku: Abang rasa kita simpan dulu boleh?
Anis: Sikit je bang..
Aku: Jangan risau Sayang. Nanti Sayang buat laa 'apa saja' yang Sayang inginkan.
YOU ARE READING
PEGAWAI PERUBATAN SISWAZAH
RomanceAku merupakan seorang penjawat awam yang telah berkecimpung dalam bidang perubatan melebihi 10 tahun. Pelbagai watak dan karena telah ku temui, namun dengan kehadiran ANIS telah merubah segalanya.. * nama-nama di dalam karya ini hanyalah rekaan sema...