II.

593 70 20
                                    

Erken gelmenin bedeli olarak güneşin altında tam yarım saat bekledim.
Bu benim süregelen bir alışkanlığımdır aslına bakarsanız. Geç kalma korkusu ile randevulara ya da toplantılara en erken ben giderim. Sanırım otobüs durağı için mantıklı bir hareket değildi bu.

Ama her neyse şuan konumuz bu değil. Şuan konumuz karşımda oturmuş mahcup bir eda ile gülümseyen çocuk. Uzun ısrarlarım sonucu ikna etmiş bir kafede oturmuştuk. Ama anlaşılan pek rahat değildi. "Şey rahat ol burası bir arkadaşımın kafesi yani kimse seni ısırmaz hahaha!" Çocuk benim yapmacık tavrıma karşı dahada kızarmış ve oturduğu yerde iyice saklanmıştı. Eğer biraz daha eğilirse sandalye ile birleşecekti.

"Eğer kalabalık yerleri sevmiyorsan buradan gidelim?" Çocuğun bir an gözleri parladı. Sonra başını eğip yeniden eğri büğrü oturuş pozisyonuna gömüldü. Masadan kalkıp elimi ona uzattım."Gel bakalım." Başını kaldırdı şaşkın şaşkın suratıma baktı.
"Gerek yok ben eve gideyim." Onaylanmayan mırıltılar çıkarıp onu kafeden çıkardım.

"Bana iyi davranmayın Hyungnim hak etmiyorum." Kaşlarımı çattım. Ne demek bu? Herkes saygıyı hak eder. "Sebep bence gayet iyi birisin. Ayrıca her insan ki suçlular dahil değil saygıyı hak eder."
"Ama-" Sözünü tamamlamasına izin vermeden kafeden çıktık.

***

Jeonginnie
Herşey için teşekkürler:)

Hyunjin Hyungnim
Ne demek rica ederim!
Ayrıca bundan sonra pazar günlerin bana ait tamam mı?

Jeonginnie
Peki.
Şey görüşürüz o halde.

Hyunjin Hyungnim
Görüşürüz👋🏻💙

Google

Mavi kalp ne demek?|

Mavi kalp emoji karşıdaki kişi ile güvenli bir ilişki içinde olduğunu göstermek için kullanılmaktadır. Mavi kalp emojisi kullanımında diğer anlamları ise karşı taraftan hoşlanma veya platonik olarak hoşlanma duyduğunu da gösteren bir emojidir.

Jeongin büyük bir çığlık attı.
"Ne yani Hyungnim bana aşık mı? Bu olamaz!"
Şey o biraz hayır hayır çokça aptal.

blue heart | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin