V.

393 52 16
                                    

"Yang Jeongin~" Seungmin gelip tepeme bindiğinde yalandan gülümsedim. Geçmişi bilen tek kişi pardon iki kişiden biri oydu.
"Hadi ama yeter bu kadar! Azıcık neşelen." Yalandan kahkahalar atıp konuştum. "Aynen bak nasıl neşeli oluyorum yabancı bir adam günlüğümü okudu ne kadar mutluyum hahaha." Seungmin yüzünü buruşturup göz devirdi.
"Ay...Bitik bitik dolaş o zaman sen hıh!" Seungmin ile ben ortaokuldayken tanışmıştık.

Hep birlikte gezerdik. Sonra ben lise geçince babamda öldü. Onun ailesi beni kabul edip kendi evlatları gibi yetiştirdi. Onlara gerçekten büyük bir borcum var. Sonra biz üniversite için Busan'dan ayrılınca bizim için bir ev tuttular. Kısaca bizim için güzel bir gelecek inşa ettiler.

"Özür diledi dedin niye affetmiyorsun?" Derin bir iç çektim. Anlamıyorlardı.
"Canım istemiyor Seungmin." Enseme vurup çemkirdi.
"Sıçarım senin canına." Gözlerim dolmuştu. Hayır bana vurup bağırdığı için değil beni anlamadığı için. Belki abartıyorum ama ne bileyim bu affedilemez birşey gibi? Siz bu kadar kolay affeder miydiniz?

"Ya! Dur ağlama. Özür dilerim,özür dilerim." O bana böyle yaklaştığı için ciddi anlamda ağlamaya başladım. Ama sadece gözyaşlarım akıyordu. Kafedeki herkes bize bakıyordu. Ama bu ne onun ne de benim umrumdaydı. "Ağlama özür dilerim." Müşteri gelince çalan kapı zilini duyunca istemsizce oraya baktım. Karşımda duran Hyunjin Hyungnim bir bana birde uzun uzun yaşlı gözlerime baktı. Sonra ise seri ama bir o kadarda düzenli adımlarla yanımda belirdi.

Seungmin'e dönüp hiddetle sordu. "Ona ne oldu neden ağlıyor?" Seungmin omuzlarını silkip dudağını büzdü.

yn:🤷🏻‍♂️böle

"Birden ağlamaya başladı. Bende anlamadım." Hyunjin Hyungnim bana döndü ve göz yaşlarımı sildi. Evet beklenildiği üzere daha fazla ağlamaya başladım. Bu sefer hıçkırıklarda işin içine girmişti. Gülümseyip beni kucağına aldı.
"Gel buraya koca bebek."
"Senden de kendimden de nefret ediyorum hyungnim."
"Bende seni çok seviyorum Jeongin."

arkadaşlar bok gibi oldu sori
bugün hasat günü taze taze bölüm geliyor. ilham perim sağolsun🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️
birde mantık hatası vardı hiç söylemiyorsunuz. numara defterin içinden çıkıyordu ama günlüğü hiç açmadığını söylüyordu orayı düzelttim. isterseniz birinci bölümü tekrar okuyun.

blue heart | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin