Gdy go pierwszy raz zobaczyłam długo się zastanawiałam z jakiej dupy ten ship powstał, jednak z niezrozumiałych dla mnie przyczyn on mi się spodobał XDDD
Jeśli nie interesuje cię fabuła tylko po prostu przemyślenia i ocena możesz pominąć tą część
Znalazłam jednak ciekawe rzeczy które pomogły mi chociaż trochę zrozumieć istnienie tego shipu, pomijając fakt że dla mnie oni w ogóle do siebie nie pasują ani z wyglądu ani z charakteru sprawia że podoba mi się ten ship jeszcze bardziej(ik dziwne ale cóż). Oboje należą do Knights of Favonius, mieszkają w Mondstadt i się wiele razy spotkali więc teoretycznie to wystarczające by stworzyć w miarę logiczny ship. Wiemy też że oboje czasami zajmują się Klee. Obejrzałam cały story quest z Golden Apple Archipelago, Albedo i Keaya tam razem się udzielali i słuchając dialogów znalazłam kilka rzeczy. Pierwsza jest dość niejasna i jest to po prostu moja interpretacja tego co powiedział Keaya więc w rzeczywistości może nie mieć inne znaczenie.
Jak wiemy Diluc i Kaeya się zbytnio nie lubią lub po prostu lubią sobie dogryzać. Słowa "If you had a Geo Vision" jak dla mnie są czymś w stylu "Gdybyś był Albedo" bo Albedo ma wizje geo i po prostu pasuje do to kontekstu, oczywiście może być to zbieg okoliczności ale nie sądzę. Więcej ciekawych dla mnie rzeczy nie zalazłam bo były to zwykłe rozmowy.
Podczas festiwalu Irodori w Inazumie gdy Klee i Yoimiya robiły książkę Klee powiedziała Yoimiyi że Albedo maluje Dodoco, hilichurle i Kaeye który był jedyną osobą którą wymieniła więc jak dla mnie trochę sus
Znalazłam dużo innych rzeczy które świadczą o tym że ten ship z dupy nie powstał ale są to dla mnie już mniej istotne rzeczy.
***
Jak już mówiłam podoba mi się ship mimo że dużego sensu w nim nie widzę. Mam wrażenie że Albedo to jakiś psychol więc mógłby być z niego super yandere. Albedo może być też tą cichą, aspołeczną osobą np. w szkole o której nikt nic nie wie a Kaeya będzie chciał się z nim zaprzyjaźnić bo on w przeciwieństwie do Albedo raczej zagaduje do wszystkich. Dało by się też ciekawą historie z tego utworzyć nawet w uniwersum genshina.
Ocena końcowa: 8,5/10 Nie mam jakiś uzasadnień dlaczego lubię ten ship bo sama nie wiem dlaczego XDD
CZYTASZ
Oceniam shipy | Genshin Impact
FanfictionTW: OPINIA (czasami dosyć różniąca się od popularnej) Po tytule można się domyślić ze to będzie moja opinia i odczucia co do shipów z genshina. To że ja ocenie źle jakiś ship nie oznacza to że jest zły, każdy może mieć swoje zdanie i to jest w tym...