Yae Miko x Kamisato Ayato
Wyglądają obok siebie jak lody o smaku gumy balonowej przez co uważam, że z wyglądu do siebie pasują. Ogólnie ship nawet git, nie jestem fanem ale też nie hejterem. nie wiem co ludzie do niego mają, mówią, że pedofilia ale jak kurwa pedofilia bo ja nie rozumiem XDD Oboje są tajemniczy do potęgi i się ich boje. Przez to że są tacy podobni to mam wahania co do tego ich związku ale z drugiej strony byłoby to bardzo ciekawe. Ogólnie Yae Miko prawie najlepsza postać nie pamiętam czy już to pisałam czy nie XDDD No nie wiem co tu dużo pisać. Ich duo na wprowadzeniu do Irodori festiwalu w Inazumie było ciekawe, moim skromnym zdaniem wyglądali na zgranych. Oboje są jacyś sus, może może niekoniecznie w stosunku do siebie ale na ogół to są i to bardzo. Mam obie postanie w tym Ayato i jego c1 to był wypadek przy pracy ale no cóż czasami tak bywa 😔. Jak mogę sobie pomyśleć, że niektóre shipy mogą być canon to nie jest to coś co przychodzi mi na myśl patrząc na ten ship. Podsumowując ship git nie wiem o co ludzie mają problem więc jeżeli ktoś ma nudne życie to może mi wytłumaczyć w komentarzu. Słyszałam coś tam, że Yae Miko w swoich voice linach mówi, że widziała Ayato jak był mały ale dla mnie to jakieś dziwne nie jest. Szukałam tego ale tego nie znalazłam więc albo tego nie ma albo ja angielskiego nie umiem 💀. Jest jeszcze możliwość, że jest to napisane w jakieś przenośni a ja tego nie ogarnęłam.
Ocena końcowa: 5/10 Mam neutralne uczucia co do tego shipu, nie jest to coś co lubie ale też nie jest to coś co mi się nie podoba lub tego nie lubię.
Ogólnie to poza Xiao x Aether to update pewnie będzie miał też Eimiko bo wczoraj wieczorem jak próbowałam zasnąć to tyle mi myśli po głowie o tym chodziło, że grzech nie napisać tym bardziej że wcale dużo tam nie napisałam bo wtedy nie wiedziałam co XDD
CZYTASZ
Oceniam shipy | Genshin Impact
FanficTW: OPINIA (czasami dosyć różniąca się od popularnej) Po tytule można się domyślić ze to będzie moja opinia i odczucia co do shipów z genshina. To że ja ocenie źle jakiś ship nie oznacza to że jest zły, każdy może mieć swoje zdanie i to jest w tym...