***
Dear Scaramouche,
I fucked your mom.
Yae Miko
***
To tak tylko na wstęp<3
Nie wiem jak zacząć więc zaczniemy od Miko. Yae Miko to najbardziej pewna siebie kobieta w tej grze i nikt nie zmieni mojego zdania. Wydaje się na taką która może zrobić coś tylko po to żeby mieć w życiu jakieś atrakcje nawet jeśli nie będzie mieć z tego innych korzyści. Gdyby żyła w naszym świecie byłaby wattpadziarą jak nic. Miko jest też jak dla mnie postacią dość tajemniczą bo nigdy nie wiemy co jej przyjdzie do głowy albo co chce zrobić. Raiden to girlboss, przy Miko jest nieśmiała. Ona jest tą osobą która co chwile by była burakiem bo Yae mówiłaby jej jakieś podteksty. Pasują do siebie i to mega. Ei pewnie byłaby simpem. Nie będę się rozpisywać bo nawet jak ktoś robił(nawet skipował dialogi) story questy to widać że typiarki są sus. Na tik toku jest dużo toxic shiperów co mnie śmieszy bo kocham czyta dramki w komentarzach. Niektórzy ludzie mówią że ten ship może być canon. W tym przypadku nie trzeba nawet głęboko szukać żeby domyśleć się dlaczego ludzie tak myślą.
Ocena końcowa: 9,5/10 Kocham, pasują do siebie, nic dodać nic ująć po prostu zajebista zajebistość. Dałabym dziesięć ale.... nie dam.
Bardzo prawdopodobne że w przyszłości coś tu jeszcze dopisze
tak btw kiedy obstawiacie 2.7?
Następny ship jaki będę oceniać chyba musi być hetero bo z każdym kolejnym robię się coraz bardziej gejowa, jakbym już wystarczająco nie była
----------------------
AktualizacjaWczoraj wieczorem miałam laga że dopiero teraz to zauważyłam
Chyba każdy wie jak wygląda Ei, Yae Miko i Scaramouche ale dla ułatwienia i tak pokaże XDD
Scaramouche dosłownie wygląda na ich dziecko XDDD
Ma taki sam kolor włosów jak Ei a oczy to ma jak MikoLol no nikt mi nie powie że to nie prawda XDDD
Ale to raczej tylko zbieg okoliczności-------------------------------
CZYTASZ
Oceniam shipy | Genshin Impact
FanfictionTW: OPINIA (czasami dosyć różniąca się od popularnej) Po tytule można się domyślić ze to będzie moja opinia i odczucia co do shipów z genshina. To że ja ocenie źle jakiś ship nie oznacza to że jest zły, każdy może mieć swoje zdanie i to jest w tym...