Camlarda ki demir parmaklıklara bakılırsa pek de bahsettiği gibi bir yer değil anlaşılan. Hastanenin kapısından sarı saçlı güler yüzlü bir kız çıktı, ve bize doğru yürümeye başladı. Kız yanımıza gelince ilk İtachi ye sonra bana baktı. Elini uzatınca bir adım geri ye gittim temastan oldum olası nefret etmişimdir
"oh peki temas etmiyoruz anladığım kadarıyla, ben Ino"
Adını merak etmemiştim, hatta tanışmak isteyeceğim en son şey bile değil. Kimse ile bir bağım olsun istemiyorum kalıcı değilim sonuçta değil mi.
"iyi, şimdi izin verirsen kayıt işlerini halledeceğiz. Haydi İtachi hızla bitirelim şu işi"
Kızın yanından geçip hastaneye doğru ilerledim. İtachi de kızdan özür dileyip, arkamdan geliyordu. İçeri girince istemsizce etrafı incelemeye başlamıştım. Kenarda konuşan Pembe saçlı kız ve Sarı saçlı çocuk dikkatimi çekmişti, çok ciddi gözüküyorlar. Pembe saçlı kız bize dönünce gülümseyip sarı saçlı çocuğu dürttü ve bize doğru gelmeye başladılar.
"bak bu gelenler senin doktorun özel olarak ben seçtim, normalde her hastaya bir doktor düşer, ama benim isteğim üzerine hastanenin en iyi doktorlarından ikisinin senle ilgilenmesini rica ettim"
Benim ayrıcalığım ne İtachi'nin kardeşi olmam mı? Hiç sanmıyorum. Tam önümüzde durduklarında sarı saçlı çocuğu daha dikkatli incelediğimi fark ettim. Masmavi gözleri ve sarı saçları çok uyumluydu ayriyeten hafif bronzlaşmış gibi görünen ten rengi ona daha soft bir hava katıyordu. Boyu ne çok uzundu ne de çok kısaydı ama benden kısaydı ve güler yüzlüydü. Gülümsemesi içimi ısıtmıştı.
"İtachi-san bu bahsettiğin kardeşin mi"
İtachi kafasıyla onaylayınca sarı saçlı çocuk bana doğru bir adım attı, ve elini uzattı
"ben Naruto, buda Sakura biz senin doktorlarınız, memnun oldum."
Uzattığı elini tuttum bu tamamen benim kontrolüm dışında olmuş bişeydi, yani normalde temas pek bana göre birşey değil.
"Sasuke"
Adını Sakura olduğunu öğrendiğim kızın yanına gelip beline sarılan saçı çivit mavisi olan kız çok sevimli gözüküyordu Sakura'da kızın belini sarıldı
"buda Hinata kendisi Sakura'nın sevgilisi olur çok şirin değiller mi"
Naruto'nun elini bırakıp kafamı olumlu anlamda salladım. Cidden tatlılardı. İtachi yanımızdan ayrılmak için hareketlenmeye başlamıştı
"ben kayıt işlerini halledeyim, Naruto sende hastaneyi gezdirip, kuralları anlatırsın olur mu?"
Naruto, İtachi'yi onaylayınca Sakuraların yanından ayrıldık. Naruto bana hastaneyi gezdirirken neredeyse bir sürü doktor ile tanışmıştım, zaten bazılarını İtachi sayesinde tanıyordum. Hastaneyi gezmek yarım saat gibi kısa bir sürede bitmişti.
"gel şuraya oturalım ve sana kuralları anlatayım"
Dediği yere gidip oturduk girişte gördüğümüz kız galiba adı Ino'ydu işte yanımıza geldi
"gezmeyi tamamalamışız, ee sevdin mi burayı Sasuke-kun"
Sevdiğimi söyleyemiyeceğim. Hatta hiç hoşuma gitmedi, pencelerinde parmaklık olan ve saçma kuralları olan bir deliler hastanesi ne kadar hoşuma gidebilir ki
"sevmedim elimde olsa hemen kaçarım"
Verdiğim cevaba şaşırmış olacaklar ki ikisininde yüz ifadesi şaşırmış bir hal almıştı. Naruto yüzüne sahte olduğu çok belli olan bir gülümseme yerleştirdi.
"sorun değil alışırsın. Buraya gelen herkes ilk başta sevmiyor, buna doktorlar da dahil"
Sahte gülümsemeler ile kandırılmam aksine bu beni rahatsız eder. Düşünsenize karşınızda yakışıklı, sevimli, karizma- bir dakika hayır bunu söylemedim sayın hatta bu konuşma hiç olmamış gibi davranalım
"umarım ilerleyen zamanlarda alışırsın. Eğer alışmazsan senin için sorun olabilir. Peki Naruto ve Sakura onları sevdin mi"
Buna nasıl cevap verebilirim ki büyük ihtimallr Naruto'nun yüzüne karşı 'sence sevebilir miyim' gibi bir şey dersem ayıp olur galiba ya da ben fazla düşünüyorum. Evet evet ben fazla düşünüyorum hem niye kelimeleri düzgün seçiyorsam kimi kırmaktan korkuyorum
"sevmedim ben sadece kendimi ve yatağımı severim"
İstemsizce Naruto'yu bakmıştım yüzü düşmüştü galiba fazla ağır oldu bu ama Ino gülümsemesine bir son vermeden devam etti
"bu da sorun değil eminim onları da seversin değil mi Naruto herkes ilk başta böyle ön yargı ile yaklaşıyor"
Kimin ön yargı ile yaklaştığı umrumda değil ama bu ön yargının kırılmaya ağına adım gibi eminim
"Naruto-kun Sakura-cihan seni çağırıyor"
Yanımıza gelen sarışın kızı gören Ino gözlerini devirdi
"bu Shion kendisi Naruto'nın baş hemşiresi"
Shion kaşlarını çattı ve Ino'nun kolunu tutup kendisine çevirdi
"hemşire deyip durma ben baş asistanıyım"
Ino kıza aşağılayıcı bir bakış atarken Naruto mahçup bir şekilde gülümsedi
"Lütfen tartışmaya bir son verin. Shion Sakura'nın yanına girmemiz lazım, Sasuke sende odana çıkabilirsin yada bahçede dolanabilirsin ama yemek saatini kaçırma yoksa aç kalırsın"
Yüzündeki gülümsemeyi bozmadan Shion ile yanımızdan ayrıldılar. Ino, Shion'nun arkasından göz devirdikten sonra bana döndü
"ne yapacaksın, odana mı çıkıcaksın yoksa bahçede mi oturacaksın. Eğer bahçede oturacaksan hastaların olduğu bölüme gitmeni tavsiye ederim. Şuan doktorların bölümündeyiz ve bu pek hoş karşılanmaz."
Saçma hemde çok saçma bahçelerinde doktor ve hasta diye ayırmazsın
"nereye gidicem peki bana söylenmedi ya hani belki bilgilendirmek istersin"
Ino dediğime afalladı
"ah evet pardon şu karşı kaldırımın oradaki yeşillikten başlıyor ve tesisin girişine kadar gidiyor can sıkılmasın karşılık basket sahası, futbol sahası, küçük bir oturma alanı masalar falan var sabah 8-9 itibarıyla buraları kullanabiliyorsun"
Bunları öğrendiğim iyi oldu canım sıkılmayacak en azından. Ino arkasını dönmeden el salladı ve yanımdan uzaklaştı bende oturduğum bankta kalkıp odama gitmek için onların deyimiyle 'tesise' girdim hatırladığım kadarıyla sağda bir asansör olması lazımdı. Tahminim de haklı çıktım asansöre bindim odam 4. Kat 303 bolu oda olduğu için 4. Kata çıktım. Benim odamın karşısında hemen İtachi'nin çalışma odası vardı diye hatırlıyorum akılları sıra bana yardımcı olmak istiyorlar ama bu yaptıkları beni bunaltmak dışında hiç bir boka yaramıyor.
>bu bölüm hiç içime sinmedi ve biraz kısa oldu umarım hoşunuza gider
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta || SasuNaru
FanfictionSasuke pisikolojik rahatsızlıkları olan piskopat bir hasta Naruto ise onu tedavi etmek isteyen bir doktor. Bu hasta doktor ilişkisi sonradan başka şeylere dönüşücek mi dönüşmicek mi göreceğiz // b×b // Sasunaru