Buradaki 4. Günüm. Odada durmak o kadar sıkıcı ki anlatamam. Ayrıca burası aşırı havasız duvarlar üstüme üstüme geliyor ve nedense izleniyor hissine kapılıyorum ek olarak durmadan sanki burada sonsuza kadar kalıcakmışım gibi hissediyorum. Peki bu halime bir çözüm var mı? Bilmiyorum çünkü ne İtachi'ye ne Naruto'ya ne de Sakuraya söyledim ve söylemeyi düşünmüyorum. Her zamanki gibi kendi kendime idare etmeye çalışıyorum. Alıştığın alışkanlıkları bırakmak biraz zor neticede. Hangi insan 4 gündür tanıdığı insanlara derdini açar ki o kadar aptal değilim. En azından eskiden yaptığım hataları yapmıyorum öyle düşünelim. Buraya geldiğimden beri her gün uyguladığım rutini bu gün de uyguluyorum. Kalk, elini yüzünü yıka, yemeğe in, odana gel ve dışarıyı izle yada uyu her gün yaptığım şey bu. Açıkçası bu durum beni hiç rahatsız etmiyor. Her zaman istediğim gibi tek başıma bunalıma girip çıkıyorum yada çıkamıyorum orası size kalmış bu halimden neyi anlıyorsanız. Ayrıca benle ilgilenen özel bir hemşire ever 2 doktor yetmiyor birde hemşire. Aşırı süsülü ve nedense ona güveneyim gelmiyor. Neyse sorunlarım pek sorun değil bence.
"Sasuke abin çağırıyor birşey konuşması lazımmış"
Pencerenin önünden kalktım ve odadan çıkıp karşı odaya yani abimin odasına yöneldim. Ne konuşmak istiyor ki. Meraklandım açıkçası, hem ona hiç bir şey de anlamamıştım. Dur dur hemen telaş yapmaya gerek yok sonuçta daha ne konuşacağımız bile bilmiyorum haksız mıyım. Odasına girince gülümseyerek oturmamı söyledi.
"iyisin değil mi, alıştın buraya"
Eh alıştım gibi gibi ama iyi olmam konusu pek iyi değil
"iyiyim ne oldu ki"
Beni baştan aşağı süzdü ve gözleri kucağımda birleştirdiğim elime kaydı bu tür durumlarda endilenenince yada kötü hissedince parmaklarıma oynamaya başlarım. Anlamasın diye hemen parmaklarıma oynamayı bıraktım. İtachi gözlerini kıstı ve bana baktı
"iyi olduğuna emin misin. 2 gündür yemekhaneye insende hiç bir şey yemiyormuşsun ve odandan nadiren çıkıyormuşsun. Eğer bir sorunun varsa kendini rahat hissetmiyorsan söyle Sasuke"
Fazla ciddi konuştu bu onun karakterine çok zıt bir haraket normalde herşeyi alayla, daşgayla karışık söyleyen birinin bu kadar ciddi olması gözümü korkuttu
"her neyse senin şu Doktorun olan Naruto'nun bir asistanı vardı hatırladın mı"
Nasıl unutabilirim ki kendini çok üstün gören kız neydi adı Shion muydu öyle bir şeydi kafamı hatırladığım belirticek şekilde salladım
"güzel bir süre o seninle ilgilenecek haberin olsun Naruto veya Sakura gelmezse ve o gelirse lütfen kıza düzgün davran. Adını bile duyunca yüz tipin değişiyor ondan hoşlanmadığını çok iyi bir şekilde anlıyorum ama lütfen benim için kızın suyuna git"
Niye sevmediğim birine katlanmak zorundayım. Açıkçası odama girme düşüncesi bile beni sinir etmeye yetiyordu ve buna bir süre katlanmak zorundayım.
"güzel yemekhaneye inebilirsin ve lütfen birileriyle iletişim kur"
İletişim ne yeniyor mu
"şuan yaptığım ne İtachi seninle iletişime geçtiğimde şükret bence"
Gözlerini devirdi ve kapıyı işaret etti bu İtachi nin dilinde bir nevi 'odamdan siktir olup git Sasuke' demekti iyi bizde o zaman beyefendiyi kızdırmadan çıkarız odadan sırf İtachi'yi sinir etmek için yavaş yavaş çıkmıştım koridora çıkınca bir süre etrafıma baktım açıkçası yemekhaneye inmek istemiyordum tam odamın kapısını açıyordum ki tanıdık bir ses ile arkamı döndüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta || SasuNaru
FanfictionSasuke pisikolojik rahatsızlıkları olan piskopat bir hasta Naruto ise onu tedavi etmek isteyen bir doktor. Bu hasta doktor ilişkisi sonradan başka şeylere dönüşücek mi dönüşmicek mi göreceğiz // b×b // Sasunaru