WaCa RPG

36 2 16
                                    


Pro AgnesRezn

Jméno -
Fearless-star

Pohlaví -
Kocour

Věk -
3 roky

Klan -
Noční

Postavení -
Alfa ( velitel )

Povaha -
Je hodný na kočky se svého klanu. Pro ostatní je nebezpečný a i když jsou i nebezpečnější kočky tak dokáže útočníka udržet do té doby než přijdou jeho posily. Jinak je nebojácný a neví se o nějakých jeho slabinách.

Když někdo ubližuje nějaké jakékoliv kočce z jeho klanu tak hned zasáhne a útočníka nachvíli zdrží.

Něco o -
1) Jde mu rozesmívat koťátka.
2) Nejde mu se pořádně rozhodovat. Někdy přemýšlí jestli jeho rozhodnutí bylo vůbec zprávné.
3) Jde mu vyřešit spory zcela v klidu.
4) Nejde mu moc dobře lovit takže tuto práci nechává zkrátka na lovcích.
5) Dobře mu jde se vyhýbat útočníkovy.
6) Někdy se snaží naučit novým věcem ale nikdy mu to nejde.

Minulost -
Když se narodil všechno šlo jako po másle. Měl milující rodinu a zkrátka krásný život.

Když byl maličko větší a mohl chodit ven s dozorem matky, tak začal trénovat v úhybných manévrech.

Jednoho dne když už se stmívalo chtěl jít se svou matkou a otcem jít spát jenomže se z venku ozvalo střílení a jeho otec vyšel ven aby to zkontroloval.

Mezitím jeho matka tiskla k sobě svého synka, který by byl šel nejradši za svým otcem.

Jeho otec se dlouho nevracel, ale protože už byla hluboká noc tak si řekly, že se do rána vrátí a nebo ho ránou půjdou hledat.

Jakmile se vzbudil nechal svou matku spát a koukl se kolem sebe jestli neuvidí otce. Nikde nebyl.

A tak se vydal svého otce hledat. Nemusel chodit nějak moc daleko, protože, už z dálky poznal srst svého otce a tak se za ním co nejrychleji rozeběhl.

Když tam došel jeho otec ležel na zemi, propíchnutý lukem. Zabořil hlavu do jeho srsti a rozplakal se.

Po chvilce došla jeho matka a když uviděla svého druha jak leží na zemi propíchnutý lukem a jak tam její syn pláče neudržela slzy.

Tohle bylo pro ně asi nejtěžší období jelikož je jeho smrt natolik zasáhla, že Fearless-star se svou matkou dlouho nepromluvil.

Nastal čas kdy oslavil 6 měsíců a stal se novým učedníkem. No tam začly problémy. Nedělalo mu problém se plížit či se vyhnout ale nešlo mu lovit, ale jeho učitel si s tím takovou hlavu nedělal.

No jednoho dne když, se vracel domů nikdy neviděl svou matku a tak si řekl, že asi šla něco ulovit.

Uběhla rodina a ona nikde a tak se vydal po čichu za svou matkou. Ušel asi tak dva kilometry a svým čichem ucítil něco co cítil když byl jeho otec propíchnutý lukem.

Rozeběhl se po tom pachu a za další asi jeden kilometr uviděl svou matku která byla pobodána a uvězněná. Chvíli se jí snažil pomoct ale potom uslyšely kroky a jeho matka mu řekla ať uteče a když jí neposlouchal tak ho odstrčila čímž se kousek odkutálel.

Když ty kroky byli vážně blízko tak se schoval a pozoroval jen toho lovce jak napřahuje luk... A střelí do jeho matky. A potom ji odtahuje pryč.

Byl plný vzteku a tak se svého úkrytu vyskočil a skočil na lovce, který mu zabil rodinu.

Ten lovec to nečekal a tak se ho snažil probodnut lukem ale nešlo to.

Postavy 💅👍Kde žijí příběhy. Začni objevovat