Jméno - Berry - Carol Blue
Věk - 13 let
Rodina - popravdě žije jenom se svým zvířecím kamarádem - psem Maxem, na svou rodinu už si nepamatuje. Jenom občas jezdí za svou milovanou babičkou, která bydlí dost daleko..
Minulost - Když byla Berry malá vždycky jí maminka vozila do školky, kde bohužel začali problémy.
Jednoho dne když maminka s tatínkem jeli pro malou Berry -která si opět hrála sama- tak se stala nehoda. Na křižovatce kousek od školky do Berry rodičů napálil vší silou řidič a oni to nepřežili. Berry od té doby žila se svou milovanou babičkou ale kolem desíti let se musela přestěhovat kvůli studium. Když Berry odjížděla dala jí její babička štěně aby jí nebylo smutno.Co ráda dělá ( co má/ ráda ) - Ráda chodí ven do přírody a hraje s Maxem. Moc nemá ráda školu, protože jí nikdo neměl rád, dokud nenarazila na Candy.
Jak Berry tak i Candy neměli rády Alici a její kamarádky. Ony zářili všichni je měli rády ale o Berry a Candy si jen šuškali a ukazovali si na ně.Povaha - je tichá, málo komu věří, je celkem chytrá, někdy náladová a trochu arogantní.
Vzhled - má dlouhé vlasy kaštanové barvy které jí jsou pod pás, má emeraldově zelené oči, nosí brýle a má postavu střední výšky.
Pro - AgnesRezn