størýš

40 7 17
                                    

Ne idi genç adamın hikayesi.

Kimdi? Nasıldı? Hayatında neler yaşamıştı? Belki de neler yaşamamıştı. Onu da biliyor muydu acaba?

(Jk'den)

Soruyu sormasıyla başımı çevirdim. Biraz düşündüm. Gözlerinde ki merak beni düşündürüyordu. Beni daha önce fark etmesinden korkmuştum.

Derin bir nefes aldım ve söze girdim.

"Ben Jeon Jungkook. Hayatı boyunca dışlanmış, hayatın kurduğu bir oyunda arka plana atılmış bir piyonum. Herkesin titrediği rüzgâra kendini bırakmış bir yaprak parçasıyım. Ruhunu ve geçmişini yağan yağmurla temizlemek isteyen bir adam. Gülümsemeysiyle hayata nefret kusan bir adam.

Ona döndüğümde gözlerindeki mest olmuş ifadeyi gördüğüm de devam ettim.

"Ben ağlayan yıldızını bulmuş bir galaksiyim.."

Hafif dolmuş gözlerimle ona baktığımda harelerimiz sanki bir kara deliğe hapsolmuş da birbirine kenetlenmiş gibiydi.

Her şeyi ile kusursuzdu. Saf ve duru bir güzelliği vardı ama eminim o bunun farkında değildi. Ama beni ona asıl hayran bırakan şey kalbi ve kaybolmuş sandığı o nâif ruhuydu.

"Dirilmek istiyorsun, değil mi jeon?"

"Ne?"

"Ölü olduğu sandığın o ruhu dirilteceğim. Dirilteceğiz."

"Ben deli değilim..."

"Değilsin jeon... seni anlıyorum"




Genç adam o gün emin olmuştu. Ona iyi gelecek tek şey bu kadındı. Ve ona sımsıkı sarılacaktı.

Genç kadın ondan farklı değildi. Onunla bulacak, onunla kaybolacaktı...

'×'_________________

--By nehir

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 12, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

who!Where stories live. Discover now