Amelia Bell Austin: közepesen magas, vékony. Hosszú, hullámos, fekete haj, zöld szemek. A griffendébe került rendkívüli bátorsága miatt és mivel nem fél elkövetni nagyobb csínyeket sem. A griffendéles quidditch játékosok csapatkapitánya, de barátjával szokták ki dolgozni az edzés tervet. Emellett nagyszerű fogó. Olyan személyiség aki könnyen leszűri ha hazudnak neki. És kissé gyanakvó. A barátait mindig bele viszi valamibe és többséggel ők bele is mennek.
Mikayla McLean: Hosszú barna haja van. Szürkés szeme nem csak lágyan tud nézni, akik eléggé feldühítik megtapasztalhátják villámokat szorva. Van egy ikertestvére Skyler Greengrass. A szülei elvárták, hogy a mardekárba kerüljenek de ez az elvárás nem teljesült mivel mind a ketten büszke Griffendélesek, habár Mikaylát inkább tenném a hollóhátba miután mind a négyen folyamatosan segítséget kérünk tőle az éppen aktuális beadandóhoz. Kiváló észjárása ellenére mindig támogatja Ameliát bármilyen ötlete van ahhoz hogy közelebb kerüljenek a kicsapáshoz. A griffendél quidditch csapatában védő. Ameliának szokott segíteni kidolgozni a taktikákat. Anyás személyiség aki nem fél ki mondani mit gondol.
Roxie Xénia McLean: testvéréhez hasonlóan hullámos hosszú haja van annyi eltéréssel hogy az övé feketébb és kékesebb szeme van. Szeret az ideje nagy részében a könyvtárban olvasni ezért ha eltűnik ott keressük először. Nem olyan bátor mint a nővére de belé is szorult némi erő. A quidditch csapatban hajtóként játszik. Kedvenc tantárgya a legendás állatok és megfigyelésük.Hestia Taylor White: barnás szőke haja már, már elmegy rozsda vörösé. Heterókrómiás szeme van és kissé alacsonyabb. Leginkább Ayamével szokott lógni. Általános elfoglaltságuk a fiúk utáni kémkedés és túl gyakran váltanak pasi jelöltet. A griffendél csapatába ütőt (nem jut eszembe a neve angolul valami gyöngy dologról hadoválnak) hogy levezesse általában a dühét és energiáját. Félénk személyiség de ha valakit megbántanak ő megy támogatásnak.
Ayame Aoki: A családja ősi múltal rendelkezik. Ahhoz hogy megértsük ezt a történetet hosszú évezredekre vissza kell mennünk az időbe. Japánban ők voltak az első varázs vérűek. Az egyik felmenője mugli szülőkkel rendelkezett mégis létrejött benne a mágia amit aztán át adott utódainak. Először az emberek féltek tőlük de utánna Istenként imádták őket. Évek múltán az emberek memóriából ki kellet törölni azt a gondolatot hogy varázslat van köztünk, mivel túlzottan ki használták ezt az adottságot és el lustultak. Aztán külföldre költöztek, hogy el feledjék a múltat. Röviden ennyi lenne. Ayame a szép nagymamájáról kapta a nevét ami náluk megtiszteltetés. Sötét egyenes haja van. És ugyanúgy sötét szeme. Szintén ütőt játszik. Ayamét és Hestiát inkább mondanám olyan jó fejes idiótának. Akik ki egészítik egymást.
Zack Austin: hugához hasonlóan fekete haja van azzal a különbséggel, hogy van benne egy fehér csík. Magas fiú és izmos. Tipikus védelmező személyiség aki mindenkitől védi a húgát. Ebben nem értenek egyet de minden másban igen. Benne van huga griffendél csapatában mint hajtó. Hetedikes.
YOU ARE READING
Tekergők ellen
FantasyAzt már most leszözegném, hogy ezt leginkább a barátaimnak írom (ők is benne lesznek) de bármilyen ide tévedt embert befogadok. Vagy varázslót, boszorkányt és más egyéb lényt. Lehetnek benne helyesírási hibák. A történet röviden arról szól, hogy van...