🎄❄️ Karácsonyi rész!!!!!❄️🎄

40 6 17
                                    

- Hmmm... karácsony az év legboldogabb, és legszebb időszaka. Amikor még a muglik is vidámak. Kekszek, sütik, tea és forró csoki, számtalan mennyiségben. -Ábrándoztam Blacknak, miközben a lépcsőkön mentünk felfelé.

- Amelia?

- Tessék?

- Most miért is mondtat ezt el nekem?

- Hogy tudd, melyik a kedvenc ünnepem. - Szorítottam, magamhoz a tankönyveimet.

- Akkor ezt nem fogod bánni. - Húzott közelebb magához, és a fejem fölött lebegtetett egy fagyöngyöt. Szép lassan elkezdtünk közelebb hajolni egymáshoz és a szánk...

- AAAAAAAAHHHHHHHH!!! - Sikiítottam fel.

- Mi a baj? Mi történt? - Jöttek oda hozzám barátaim.

- Huh... csak egy rémálom, egy karácsonyi rémálom. Komolyan tankönyvek voltak nálam? Ráadásul a téli szünetben? A saját álmom megbotránkoztat. - Csaptam meg a fejem.

- Neked is boldog karácsonyt. Megvárjunk? Most terveztünk lemenni az étkezőbe. -Kérdezte Mika.

- Menjetek csak én addig megpróbálok téli álmot aludni. - Mondtam a párnámba.

Miután elmentek, vissza aludtam. De nem tartott sokáig mivel a drágaságos madarak úgy döntöttek, pont most kezdik el "éneklésüket". Ezért sikeresen teljesen felkeltem. Felálltam, kinyitottam az ablakot, és elő kaptam Roxie ágya alól az íját. Hiszen melyik barátnak nincs az ágya alatt egy íj? Na ugye.

- Ha nem tűntök el most azonnal, használni fogom. - Viszont nem vették az adást, annál inkább hallotta meg Zack, aki éppen lent sétálgatott a barátaival.

- Jó reggelt Amelia. Látom csodaszép reggelre virradtál. Ha megkérdezhetem, drága húgom, mi dühített fel?

- Csak a szokásos, idióta madarak, akik valamiért mindig az én ablakomat találják meg, és nem nyugodnak amíg nem ébredek fel. Rejtélyes módon azután, hogy megszakítják álmomat, és indulnék megtépni tollaikat, eltűnnek a helyszínről. De remélem tudják, hogyha ezt továbbra is folytatni fogják, másnap a vacsoránál lesznek jelen, mint fő fogás.
MERLIN SZAKÁLLÁRA TÉL VAN. NEKTEK EL KELLETT VOLNA VÁNDOROLNI, VAGY MIT TUDOM ÉN MIT CSINÁLNI, DE BIZTOSRA VEHETEM, HOGY CSAK ÚGY HECCBŐL MARADTATOK, CSAK AZÉRT, HOGY MÉG A SZABADIDŐMBEN SE PIHENHESEK. Gratulálok olyan fontos nektek a bosszantásom, hogy a seggetek befagy. Hatalmas logika kell ehhez. -Mondtam a végét már a madaraknak, és a fülem valami olyasmit hallott, hogy Zack egyik barátja, azt hiszem Dave, megkérdezi, hogy nem kéne egy különleges intézetben lennem, ahol kezelnek.

- Úgy látom, jelen pillanatban nem áll módodban, gyilkolás mentes beszélgetésre, szóval elköszönök. Ma este nálatok tartjuk a karácsonyi bulit. És lehetőleg ne ölj meg senkit! - Búcsúzott el sajátosan a bátyám.

- Ja, ja. Kellemes karácsonyt, vagy valami hasonló. - Gyilkoltam meg a tekintetemmel a szárnyas ördögöket. A télapó most is figyel, nem szabad túl gyorsan cselekedni, kivéve ha Blackről van szó. Akkor határozottan nem kell átgondolni semmit.

Na várjunk csak! A bátyámnak nevezett személy azt mondta, nálunk lesz a buli? Hogy (bííííppcenzúra)  meg. Remek, akkor még Roxmortsba is le kell menni. Mennyi az idő? Áhh csak délután 1 óra, bőven lesz idő mindent elkészíteni. 1 perccel később már a lépcsőkön rohantam le a nagyterem ajtajáig. Ott szép kulturáltan fel téptem az ajtót, és eltrapoltam barátaimhoz.

- Oké, szóval mondom a tervet. -Hadartam.

- Várj egy kicsit turbó csiga. - Csillapított le Roxie. - Először ülj le, egyél valamit, és aztán mondd.

Tekergők ellenWhere stories live. Discover now