TRAILER

399 21 2
                                    

"හලෝ.....හලෝ.... කවුරුත් ඉන්නව ද?
අනේ...අනේ මාව බේර ගන්න....!මාව බේර ගන්න.....!!"

"හලෝ karina.ලෝකප්‍රසිද්ධ SM සමූහ ව්‍යාපාරයේ Aespa ප්‍රොජෙක්ට් එක භාරව ඉන්න අපේ නොම්බර එකේ ග්‍රැෆික් ඩිසයිනර් වරිය.. ඉතිං... මම කැමතියි ඔයා එක්ක සෙල්ලමක් කරන්න. ඔයාව ඔයාගෙ ඉන දෙපත්තතෙ හමට සවි කරල තියෙන ගාංචු වලින් සම්බන්ධ කරල තියෙන්නෙ වේගෙන් රේස් වෙමින් තියෙන කාර් දෙකක් මැද කියල ඔයාට පේනව ඇති. ඒ දෙකේ ම පස්සහ රෝද වලට ජැක් එකක් සවි කරල තමයි,ඒ දෙක ඉදිරියට යන එක නවත්තල තියෙන්නෙ. වගේම ඔයාගෙ අත් දෙක සම්පූර්ණෙම් ම නිදහස් කරල තියෙන්නෙ.ඔයාට ඒක පේනව නේ? කරන්න තියෙන්නෙ මෙච්වරයි. ඔයාගෙ ඔය හමට සවි කරල තියෙන විශාල ගා‍ංචු තියනව නේ.තත්පර පහළවක් ඇතුලත...ඔයා ඒ සේරම ගාංචු ටික ගලවල ඔයාගෙ ඇඟෙන් අයින් කරන්න ඕන. එහෙම නොවුනොත්....

කාර් දෙකේ ජැක් දෙක පාත් වේවි...

කාර් දෙක දෙපැත්ත ගමන් කරාවී...

මැද ඉන්න ඔයාගෙ සම්පූර්ණ ඇඟ ම දෙකට වෙන් වෙලා....

ඇට සැකිල්ල විතරක් ඔතන ඉතුරු වෙන්න...

අනික් හම කොටස් දෙකක ට වෙන් වෙලා කාර් දෙකත් එක්ක ගැලව්ලා යාවී...

ඉතිං karina,ඔයාව මස් වෙනවට ඔයා කැමතිනම් ඔයාට ඔහොම්ම තව තත්පර පහළවක් ඉන්න පුළුවන්. නැත්නම්...ඔය ගාංචු ටික ගලවලා ජීවිතේ බේරගන්න පුළුවන්. තීරණය ඔයාගෙ අතේ.

කාලය දැන්...ආරම්භ වෙනවා!

තුනයි!

දෙකයි!!

එකයි!!!
________________________________

"හලෝ.."

"හලෝ. මේ රහස් පරීක්ෂක jungkook මහත්මෙය ද?

"ඔව්.කියන්න"

"මේ මම සෝල් ප්‍රදාන පොලිස් දෙපාර්තුමේන්තුවෙන් විදායක පොලිස් පරීක්ෂක kim taehyung කතා කරන්නෙ. "

" ඔව් කියන්න taehyungමහත්මයා"

"සර්...කලබල වෙන්න එපා. ඔයාගෙ අයියා..ප්‍රදාන පොලිස් පරීක්ෂක පාර්ක් හියුන් මහත්මෙයා....පරීක්ෂණයක් අතරතුරේ දි අත්භූත විදියට අතුරුදන් වෙලා තියෙනව."

"මො..මොකක්?"

"ඔව්.. ඒ එක්ක ගියපු අනික් නිලදාරින් කිහිප දෙනෙක් වෙන ඩෝ ජින්,යූ මින් වගේම ඩැනියෙල් විලියම් කියන නිලදාරීන් තුන් දෙනාට බරපතල තුවාල සිද්ධ වෙලා තියෙනවා."

"දෙවියනේ..! ඔය සිද්ධිය ගැන ඇසින් දුටු ශාක්ෂි මුකුත්?"

"සර් කලබල වෙන්න එපා.මම සර් ව හොයාගෙන මේ එන ගමන්.සර් ඉන්නේ...පාර්ක් හියුන් මහත්මයගෙ ගෙවල් ගාවම ද?"

"ඔව් මං ඊට යාබද පාරේ."

"හොඳයි මහත්මෙයා.එහෙනම් අපි ඉතුරු ටික හම්බ වෙලා කතා කරමු."

"හා..හොඳයි එහෙනම්"

"එහෙනම් මං තියන්නම්.see ya!"

"See ya!"

"See ya!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
JIGSAW:(S02)- BLOODY ROOMS (18+)Where stories live. Discover now