Part-2 ( Z + U )

115 10 8
                                    

Zawgyi

💓 Wedding Day 💓

' ေမေမ သားမျပင္လို႔မရဘူးလား မိန္းကေလးလည္းမဟုတ္ဘဲန႔ဲ☹ '

' ေ႐ွာင္က်ဴးေလးက ဒီေန႔အတြက္မင္းသားေလးေလ အ့ဲေတာ့ သားေလးကထင္ေပၚေနရမွာေပါ့....ေမေမ့သားေလးကခ်စ္စရာေလးကြယ္.... '

' ေမေမ က်ဴးက်ဴး ဒီမွာ အကိုစူ႐ွင္းေဟာက္လာၿပီ ကြၽန္ေတာ္ေခၚလာခ့ဲတယ္ '
ေ႐ွာင္ဟန္ကေျပာရင္း အခန္းထဲဝင္လာတယ္ ၿပီးေတာ့... ' က်ဴးက်ဴး မင္းေခ်ာလိုက္တာ မင္းသားေလးလိုပဲ ဒါေပမ့ဲ ခ်စ္စရာပိုေကာင္းတယ္ '

' ခ်စ္စရာေကာင္းရေအာင္ ငါကမိန္းကေလးလား ဟန္ေလးေနာ္....ဟင္း 😏'

' ကဲကဲ သားတို႔စကားေျပာျကဦး ေမေမ အေရွ့မွာ လင္းတို႔န႔ဲအတူသြားျပီးဧည့္ခံလိုက္ဦးမယ္ေနာ္......' ေျပာၿပီးတာန႔ဲထြက္သြားေသာေမေမ...

' ႐ွင္းေဟာက္အေစာႀကီးလာတာပဲ ေနာက္က်မွလာလည္းရတာပဲကို....အားနားလိုက္တာ '

' ငါက ငါ့သူငယ္ခ်င္းကိုအေစာႀကီးေတြ႔ခ်င္လို႔ပါကြာ ငါ့သူငယ္ခ်င္းက ဒီလို suitန႔ဲဆိုေတာ့ မိုက္ေနတာပဲ😂 '

' ဟီးဟီး ဟန္ေလး သူမ်ားေတြေျပာတာျမင္လား အတုယူထား '

' ေ႐ွာင္ဟန္ေလးလည္း ခ်စ္စရာေကာင္းတာပဲ ပန္းေရာင္ suitန႔ဲေလးန႔ဲယုန္ေပါက္ေလးန႔ဲတူတယ္ '

' အကို႐ွင္းေဟာက္လည္း ပန္းေရာင္န႔ဲလိုက္တာပါပဲ အရမ္းေခ်ာတယ္ 😍💕 '

ေ႐ွာင္ဟန္န႔ဲ႐ွင္းေဟာက္ အခုလိုစကားေတြလာေျပာေပးၾကေတာ့ က်ဴးက်ဴးစိတ္ထဲေပါ့သြားတယ္ အစကစိတ္လႈပ္႐ွားၿပီးေၾကာက္ေနခ့ဲ့တာ...

တစ္ဖက္အခန္းထဲမွာေတာ့💓

' ေရာင္ဝမ္မ်က္ႏွာကိုတည္မထားန႔ဲေနာ္ ပြဲထဲေရာက္ရင္ျပံဳးဖို႔လည္းမေမ့န႔ဲဦး ၾကားလား.'

' ဟုတ္က့ဲပါ တင္းခ်န္႐ွင္းရယ္....😏 '
ေရာင္ဝမ္န႔ဲတင္းေကာ စကားေျပာေနတုန္း အခန္းထဲကို က်ားရွင္ ဝင္လာတယ္...

' အို....တင္းေကာကေရာက္ေတာင္ေနၿပီကိုး.....ေနာက္လေလာက္မွလာမယ္ထင္ထားတာ..'

' အစကေတာ့ ေနာက္လမွလာမလို႔ ဒါေပမ့ဲ ငါ့ညီေလးရ႕ဲမဂၤလာပြကိုေတာ့အလြတ္မခံႏိုင္ဘူးေလ. အ့ဲဒါေၾကာင့္ ေစာေစာလာျဖစ္သြားတာ '

Arranged Marriage ( completed )Where stories live. Discover now