Parlak ışık Harry in gözlerini kapatmasına ve oflamasına ve oflamasına eden oldu. Henüz uyanmak istemiyordu, gözlerinin acısından kurtulduğunda , iç çekerek yavaşça doğruldu.
"İyi günler Bay Potter , sizi uyanık görmek çok güzel. Şimdi eğer oturup öğle yemeğini yersen bu akşam gitmenize izin verebilirim. Ancak sadece tüm yemeği bitirirseniz çıkabilirsiniz. Akşam yemeği sırasında sizi gördüm ve yediğiniz miktarı onayladığımı söyleyemem." Sert ve tehtitkar bir şekilde asasını sallarken söyledi, Harry hızlıca başını salladı,biraz yemek için ev elfini çağırdı, küçük elf , Harry'nin endişe verici derecede fazla yediği miktarda sıcak bir yemek ile geri döndü; açlıktan ölüyordu. Arkasına yaslanıp bir gece önce olan biten olayları düşündü, sırıtışına engel olamadı. Sonunda biraz özgürlüğü vardı, istediği şeyleri yapabilecekti. Harry, Karanlık Lordu bir sonraki sefer gördüğünde cevaplaması gereken çok fazla soru olduğunu bilmesine rağmen umursamadı , boynundaki kolyeyi hissetti ve iç çekti, kulağında olan çınlamayı uzak tutuyordu ve Voldemort'un büyüsü ile dolup taşıyordu.
Hastane Kanadı Çıkışı
Hastaneden çıkmak hem bir lütuf hem de lanetti, oyunculuk yeteneklerini sürekli olarak üst seviyede tutmalıydı, çünkü 'arkadaşları' onu boğuyordu ve sürekli olayları anlatması konusunda aceleye getiriyorlardı. Artı yanı ise Madam Pomfrey'in dikkatli gözlerinin denetimi altında kalmak zorunda değildi, ama şu anda Ron ve Hermonie'den kaçmak için kendini yaralamayı düşünüyordu. Harry, onlarla "arkadaş" olma nedenini biliyordu . Bulanık ve kan haini olan "arkadaşları" ile birlikte küçük aslan imajını koruyordu. Harry, gizli bir geçitte otururken gözlerini kapatıp sessizlik ve huzurun tadını çıkarırken gülümsedi, Dumbledore ve kölelerinden kurtulmasına bir gün kalmıştı. Hepsi adamın yürüdüğü yola tapıyorlardı; acınası bir durum. Dumbledore, manipülatif acınası ihtiyardan başka bir şey değildi, Harry'yi tekrar üne kavuşmasındaki bilet olarak görüyordu ama Harry bunu kabul etmedi. Dumbledore, normal bir çocukluk geçirmesine yardım etmek için onu Dursley'lerin yanına yerleştirdi. Ama normal bir çocukluk geçirmek yerine dövüldü, aç kaldı ve sadece kendisine güvenmesi gerektiğini öğrendi. Bir okulun müdürüne Harry'nin nerede olacağına karar verme hakkı veren şey ne ise artık. Çok sayıda büyücü ailesi onu "Kurtarıcıları" olduğu için ona bakardı. O kimsenin kurtarıcısı değildi. Harry, kurtarıcı imajını geliştirmişti ama saklaması zorlaşıyordu, tekrar tekrar yaptığı Kara Büyü çalışmaları büyüsünü karanlıklaştırıyordu ve aurasını tam olarak gizleyemiyordu çünkü çok büyük bir büyülü çekirdeğe sahipti. Aurası büyü kullandıktan sonra etrafında dönüyordu ve bu da sadece sorular ortaya çıkarıyordu. Haritayı çıkardı; Ron ve Hermonie'nin ona doğru geliyorlardı, böylece Harry yerinden kalktı ve koştu, gizli geçidin önündeki süsü kenara çekti ve tuğla duvardan attı. Zifiri karanlık geçidin yolunu açtı ve başka bir tuğla duvardan geçti, dışarı çıktığında haritayı kontrol etmediğini fark ettiğinde neredeyse ağlayacaktı. Bir gurup Slytherin'in önüne çıkmıştı. Tam zamanında haritayı kapadı ve tam zamanında gizlice sakladı. Aniden belirmesine belli ki hepsi çok şaşırmıştı.
"Potter, burada ne yapıyorsun?" Malfoy sordu ve Harry içten içe inledi, gerçekten onları lanetlemeden başa çıkabilecek sabra sahip değildi.
"Yürüyorum Malfoy bu da mı suç?" Küçük Gryffindor gibi açıklama yaptı."
"Neden bir aslancık zindanlarda yürüsün?" Prkinson küçümsedi ve Harry dürüstçe hangisinin sesinin daha kötü olduğunu düşündü, Parkinson'un mu yoksa Granger'ın ki mi?
"Öyle istedim, bununla ilgili problemin mi vardı Parkinson?" Harry onlara kibirli bir şekilde sordu ve kafasını duvara vurmak istedi, çoğunu lanetlemek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığı Kucaklamak
FantasySırlar , yalanlar ve aldatmacalar Harry'nin 4 yıldır yaşadığı şey tam olarak bu. Kaçırılması imkansız bir teklif yapılır ve Harry kabul eder . 4. yıl sonunda o mezarlıkta Karanlık Lord'un kaosu ünvanını alır. Güçlü, kurnaz ve acımasız gerçekten herk...