Bir ay olmuştu. Bir ay ve kesinlikle çıldırıyordu. Şu an ihtiyaç odasındaydı ve eğitim mankenlerini parçalayarak stresini ve gerginliğini atmaya çalışıyordu. Sadece korkulan, saygı duyulan ve sürekli Karanlık Lord ile olabilen Kaos olmaya geri dönmek istiyordu. Tek sorunu rol yapmanın zorlaşması değil Snape ve Dumbledore'un yanında yeni KSKS öğretmeni olan Dolores Umbridige, Dumbledore'u izlemesi için gönderilmişti çünkü yaşlı aptal sürekli Karanlık Lord'un geri döndüğünü söylüyordu ve bakanlığa karşı insanları destekliyordu. Griyffindor lular tamamen Dumbledore'un tarafındaydı ve iyi bir aslan gibi davrandığında cezaya kalıyordu. Sorun cezaya kalmak değil cezaya kaldığında yapmak zorunda olduğu şeydi. Umbridige ona kan tüyü ile yazı yazdırıyordu bu o tatmin olana kadar devam ettiği için eli şimdiden iltihap kapmış ve kararmıştı. Eline bakmak onu daha da sinirlendirdi ve büyüler endişe verici derecede arttı ve hızlandı. Büyüsü mankene şiddetle vurdu ve manken patladı. Dikkatleri üzerine çekmemek için kahvaltıya gitmek zorunda kaldı, Ron ve Hermione Umbridige yüzünden sürekli dibindeydi. Ortak salona gittiğinde neredeyse tamamen boştu ki bu rahatlatmıştı, yemeğini seçti, önündeki dersleri kesinlikle dört gözle beklemiyordu; çift ders İksir, çift ders KSKS ve sonra tek ders Kehanet i vardı.
"Günaydın" Hermione Ron'la birlikte oturdu, Harry cevap olarak sadece başını salladı.
"Korkunç bir gün geçireceğiz." Harry ders programını gösterdi ve Ron ofladı, ağzında her zamanki gibi yemek tıkmıştı ve bunu görmek iğrençti.
"Hatırlatma şunu." Kızıl kafa yemek yerken söyledi. Üçlü zindanlara doğru ilerledi ve Malfoy'un sesi her zamanki gibi kulağına sinir bozucu bir şekilde geldi. Harry iç çekti, sarışın sınıf başkanı rozetiyle dayanılmaz hale gelmişti. Böyle devam ederse Harry Lucius'a bir baykuş gönderip Draco yu düzgün davranması için uyarmasını sağlayacaktı.
"Kimlerin geldiğine bakın, altın üçlü." Harry bu yeni lakaptan gerçekten nefret ediyordu.
"Peki siz nesiniz, Gümüş üçlü mü ?" Ron alaycı bir şekilde Crabbe ve Goyal'' işaret ederek sordu.
"Hah, kulağa güzel geliyor." dedi Hermione
" En azından kimin kim olduğunu ve ne olduğunu biliyoruz." Harry gülümseyerek konuştu.
"Ne diyorsun Potter" Sarışın sinirli bir şekilde konuştu.
"Bilmiyor muydun Malfoy?"Harry alaycı bir şekilde söyledi.
"Herkes altının gümüşten daha değerli olduğunu bilir." Malfoy kızardı ve kapı çarpılarak açıldı, Snape herkesin içeri girmesini emretti ve sınıf aceleye içeri girdi.
"İyi cevaptı Harry." Ron ufak bir sırıtışla mırıldandı ve Gryffindor luların geri kalanı başını onaylar biçimde salladı. Harry ufak bir kızarmayla sırıttı, o bir dahiydi.
"Sessizlik" dedi Snape. Asasını salladı ve kara tahtada bir iksir belirdi.
"Başla," Harry iç çekti, başka bir talimat vardı ve bu seferki barış yudumu iksiriydi. Kazanına bir şey sıçrayana kadar gerçekten çok da dikkat etmeyen bir şekilde çalışıyordu, içindekiler hızla köpürdüğünde Malfoy'un sırıtan yüzünü gördü.
"EĞİLİN!" Tam zamanında yere eğilerek bağırdı ve kazan tüm sınıfa zarar verecek şekilde patladı. Harry hasarı görebilmek için başını kaldırdı. Sonuç hiçte iç açıcı değildi, iksirin değdiği her şey yanmaya başlamıştı, Harry anında öfkelendi, eğer bu iksir ona değseydi korkunç bir şekilde yanıklar oluşurdu, Malfoy'a ölümcül bakışlar attı ve aklına ona ceza vermeyi not etti.
"Potter," Diye homurdandı Snape ve Harry yumruklarını sıktı.
"İksire ne koydun, kibirli aptal?" Harry derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığı Kucaklamak
FantasiaSırlar , yalanlar ve aldatmacalar Harry'nin 4 yıldır yaşadığı şey tam olarak bu. Kaçırılması imkansız bir teklif yapılır ve Harry kabul eder . 4. yıl sonunda o mezarlıkta Karanlık Lord'un kaosu ünvanını alır. Güçlü, kurnaz ve acımasız gerçekten herk...