Harry sonunda uyandığında alışverişe gitmesi gerektiğine karar verdi. Doğum gününden 2 gün sonraydı ve yeni şeyler istiyordu, yataktan fırladı ve en sevdiği koyu yeşil elbiselerini giyerek duşa girdi. Tom'un uyanık olduğu odaya geri döndüğünde ve yatakta oturup ellerini saçlarının arasından geçirdiğinde, Harry dondu kaldı, karanlık lord gömleksiz ve saçları karışıktı kırmızı gözler en parlak halindeydi. Harry istediği şeyi almak için uğraşmaktan yorulmuştu, yürüdü ve kollarını Tom'un boynuna sararak kucağına oturdu. Tom'un gözleri kararırken yüzüne gelen sırıtışı gizleme zahmetine girmedi.
"Ne yapıyorsun?" diye sordu ve Harry başını yana eğdi.
" Bir süredir istediğim bir şey var. " Harry omuzunu kaldırarak söyledi.
" Öyle mi? " Güçlü tonu geri döndü ve güçlü eller Harry'nin kalçalarını kavradı.
" hımm, evet, tahmin edebilir misin? " Harry kalçaların çok hafif hareket ettirdi ve küçük bir tıslama kazandı.
" Farkında mısın daha sadece 15 yaşındasın. bu pek çok kişiye göre yanlış. " Tom'un sesi daha az umursayamayacağını gösteriyordu ve Harry tek kaşını kaldırdı.
" Sen Karanlık Lordsun, ben Harry Potter'ım, burada olmam bile yanlış. Ayrıca kendi kurallarını kendinin koyduğunu düşünüyordum, yoksa şimdi bu durum böyle değil mi? " Harry Karanlık Lord'a yaslanıp boynunu öptü, öptü ve kulağının yanına gelene kadar ısırdı.
& Lordum & unvanı çatal dili ile söyledi, Tom dudaklarını Harry'nin dilini emecek şekilde Harry'nin dudaklarına kapattı. Harry öpücük karşısında inledi, hayal edebileceği her şeyden daha iyiydi, Tom'un öpücüğü baskılamasına kolayca izin verdi ve öpücüğü bozduğunda neredeyse inliyordu.
"Sen çok manipülatif bir veletsin. " Harry'nin boynuna doğru mırıldandı ve Harry sırıttı
"Ne demek istediğini anlamıyorum Tom." arsızca cevap verdi.
"Eminim anlamıyorsundur." Harry kendini tekrar öpülürken buldu, içten içe dans ediyordu ve öpüşmeyi bıraktıklarında ikisi de nefes nefese kalmıştı.
" Biliyorsun, ben çok sahiplenici bir adamım." Tom mırıldandı.
" Biliyorum, "
" Bunun senin benim olduğun anlamına geldiğini biliyorsun değil mi?" Harry sırıttı ve başını eğdi.
" Zaten senin değil miydim? " Tom sırıttı.
"Doğru, seni yakın çevreme tanıtmak istiyorum Snape dahil değil" :/
" Bana gösteriş mi yapmaya çalışıyorsun? " Harry Küçük bir sırıtış ile sordu
" hımm, ne demek istediğini anlamıyorum Kaosum." Harry gözlerini devirdi.
"Narcissa iç çembere dahil sayılır mı? "
" Neden? "
"Beni alışverişe götürecek ve ne yaptığını bilen birine ihtiyacım var. " Harry Sonunda kalkarken söyledi, Tom'u da yanına çekti.
"Lucius'a onu getirmesini söyleyeceğim, aslında kadını umursamıyorum ama oldukça hoş," dedi. Tom ve Harry kaşlarını kaldırdı.
" vay canına, fenomen oldu." Harry alaycılık bir şokla söyledi birgül Karanlık Lord gözlerini devirdi ve duşa yöneldi. Harry deri sandalye düştü ve yüzünde kocaman bir sırıtış vardı, sonunda istediği olmuştu ve isteyebileceği her şeye sahipti. Tom, Harry'in nefret ettiği her zamanki mükemmel görünümüyle dışarı çıktı, Harry maskesini taktı ve tahtında kolun üzerinden sarkan bacağı ile gelişi güzel bir şekilde uzandığı toplantı odasına gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığı Kucaklamak
FantasySırlar , yalanlar ve aldatmacalar Harry'nin 4 yıldır yaşadığı şey tam olarak bu. Kaçırılması imkansız bir teklif yapılır ve Harry kabul eder . 4. yıl sonunda o mezarlıkta Karanlık Lord'un kaosu ünvanını alır. Güçlü, kurnaz ve acımasız gerçekten herk...