Karanlığı Kucaklamak
Harry, Karanlık Lord'un yeniden dirilişine tanık olurken şok içerisinde durdu. Kılkuyruk kemik beyazı olan asayı havada salladı ve güç adeta havada süzüldü , Harry hayranlıkla izledi ; bu güçtü. Kesinlikle saf ve gerçek güçtü. Harry , okuldaki tüm öğrenciler ile kolayca düello yapabilen güçlü bir büyücü olduğunu bilse bile büyü gücü daha olgunlaşmamıştı ve kendisini Albus Dumbledore gibi güçlü büyücülere yakın tutmayı seviyordu. Harry, Dumbledore'un kendisinden, özelliklede Dumbledore'un kendisine yaptığı her şeyden nefret ediyordu ancak yaşlı olan büyücü güçlüydü. Ancak bu büyü tamamen bambaşka bir şeydi . Güçlü ve çekici ; Her yerdeydi , ona uzanıp saçlarını okşuyordu, böylece Harry o güçlü büyüyü hissedebiliyordu. Parlak Yakut kırmızısı gözler ona neredeyse merakla baktı.
"Harry Potter." Karanlık Lord, Harry'nin sabitlendiği mezar taşının önünde nefes aldı.
"İçinde büyük bir güç ve gizli bir karanlık olduğunu hissediyorum ; bildiğim her şeye sahip olabilirsin !" Harry Karanlık Lord'un Yakut kırmızısı gözlerine bakan bir animagus formunu anımsatarak başını yana eğdi.
"Güç, evet ve karanlık bunları özellikle Snape'den saklamak gittikçe zorlaşıyor." Harry adını olabildiğince nefret ve küçümseme ile söyledi ki bu oldukça fazlaydı. Voldemort, ses tonuna şaşırarak var olmayan kaşlarını kaldırdı.
"Karanlığı ve gücü kabul ederek harika işler başarabilirsin." Karanlık Lord daha genç olana söyledi.
Ve seninle başarıya nasıl ulaşacağım ? Ne de olsan ben aydınlık ve iyi olan her şeyin lideriyim? Harry tiksinti ile dudak büktü. Voldemort genç olana doğru yürüdü.
"Tabii ki bana katılarak." "Olağanüstü işer başarabilirsin." dedi. Voldemort, ilk yıl Harry'ye yaptığı gibi aynı cümleyi bilinçsizce tekrarladı.
Harry tüm sırlarını ve aydınlık taraftaki rolünü düşündü, Dumbledore ona karşı kötü niyetli olan bir aileye bırakmıştı. Ve etrafındaki diğer hiç kimseye karşı hiçbir şey hissetmiyordu, onlar sadece adımlarını atmasındaki kolaylıktı. Karanlık sanatlar her zaman onu ilgilendirmişti ancak her şeyi gizli tutmak zorundaydı. Çünkü koruması gereken bir ünvanı vardı ; sağ kalan çocuk. Karanlık Lordla ve onun görüşlerine sahip olan kişilerle hiç bir zaman bir problemi olmamıştı , bellide Voldemort'un kendisi kadar büyük bir tutku ile mugglelar'dan nefret ediyordu. Özelliklede Hermione Granger gibi bulanıklara karşı hiç sevgisi yoktu. Tek yaptıkları büyülü dünyaya gelmek ve değerli geleneklerini alıp iğrenç muggle gelenekleriyle karıştırmak oldu. Bu durum Harry'yi neredeyse hasta etti . Karanlık Lordun teklifini düşünürken onun ailesini öldürmesi gibi eksileri bir kenara bıraktı. Çünkü bu bir savaştı ve karşı taraftaydılar onları öldürmesi gayet normaldi. Ve eğer Dumbledore bu kadar güçlü ve kudretliyse Harry'nin hayatını kolaylaştırabilirdi ama o adam bunun yerine yalan söyledi, hayatını riske attı ve tam olarak gelişmesini engelledi.
Karanlığa katılmanın artı yanı ise aslında Voldemort'un her yıl sonunda onu öldürmeye çalışmayacak olması ve ufak bir ateşkesle çok daha fazla korumaya sahip olacaktı . Bunların yanında geriye yapması gereken tek bir şey kalacaktı uzun zamandır yapmaya devam ettiği bir şey . Okulda gerçek kimliğini gizlemek. Gerçekten düşünmeye değer bir şey yoktu. Ve Voldemort'un yüzünde büyük bir sırıtış oluştu , gencin neyi seçeceğini biliyordu.
"Sana katılacağım, katılmamam için bir sebep yok. Şimdi bu cazibeyi tutarak sihrimi boşa harcarken ve bu rahatsız heykelde sıkışıp kalmışken beni hayal kırıklığına uğratabilir misin ? Voldemort gülümsedi ve Harry'yi serbest bırakmak için elini salladı ve gencin şok içerisinde doğrudan kollarına düşmesine neden oldu. Harry yaşlı olan adamın kollarına tutunarak kalkarken adamın kaslarını hissetti ve kızardı. Daha sonrasında kendini dengeledi, bileğini salladı, asasını Karanlık Lordun sorgulayan gözlerine bakarak çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığı Kucaklamak
FantasíaSırlar , yalanlar ve aldatmacalar Harry'nin 4 yıldır yaşadığı şey tam olarak bu. Kaçırılması imkansız bir teklif yapılır ve Harry kabul eder . 4. yıl sonunda o mezarlıkta Karanlık Lord'un kaosu ünvanını alır. Güçlü, kurnaz ve acımasız gerçekten herk...