Dikkat dikkat +18 uyarısı(Yazar)
Saat gece yarısına varmak üzereydi. Öğrencilerden kimileri eğlenceyi basketbol salonunun dışına taşımış ormana gidiyor, kimileri geceyi geçirmek için omegalara baskı kuruyor, kimileri ise her şeyden izole şekilde kendi yarattıkları ortamda vakit geçiriyordu. Tıpkı Felix yanından ayrıldıktan sonra ormanın içine, arkadaşlarının yanına dönen Hyunjin gibi.
Yirmi küsür kadar sayıları olan grup bir ateş etrafında dizilmiş, yerde bitik bira kutularına yenilerini eklerken, yeni okul sezonunun nasıl geçeceğiyle ilgili konuşmalarını Hyunjin'in gelmesi ile bölmüşler ve sessizlikle onu izlemeye başlamışlardı. Hyunjin oturduğu yerde geriye doğru yayılıp dirsekleri üstünde diğerlerine kısa bir bakış atarak birasını açıp bir yudum almıştı. Diğerlerinin sessizliği, ona sıkıcı ve gereksiz geliyordu. Bu sessizliği bozmak için bir şeyler söyleme zahmetinden onu, neyse ki Changbin kurtarmış ve yan ağız sırıtarak günün alışılmış konusunu açmıştı.
"Yeni oda arkadaşınla tanıştın mı?" Hyunjin işittiği soru ile gözlerini devirdi. Kendi babaları ve Müdire Lisa'nın sorgusu yetmezmiş gibi başkalarına da bu konuyu açmak istemiyordu ama geçen sene yaşananlardan sonra bu senenin önem arz ettiğinin farkındaydı. Bu yüzden hazır odasına bir omega düşmüşken bunu kendi lehine kullanmalıydı.
"Evet." Herkesin odağı Hyunjin ile Changbin üzerindeyken, Changbin muhabbeti devam ettirmek adına sordu.
"Nasıl biri? Yeni gelenlerden mi yoksa buradakilerden miydi?" Hyunjin, Changbin'in sorusuna sırıtarak karşılık verdi.
"Kendini beta olarak tanıtan bir sahtekar?" Changbin ve diğerleri Hyunjin'in dediği ile şaşırırken gruptan Jay sorusunu yöneltti.
"Omega mı?" Hyunjin başını salladığında Jay devam etti. "O halde ne zaman ifşa ediyoruz?" Hyunjin bu soruyu bir süre düşündü. Yarattıkları imajı pek kafasına takmıyordu, insanların dediklerini umursayan bir tip değildi ama onun aksine grubu bu seneye dair planlar üretmiş ve üstlerine kazınmış olan imajı silme düşüncesine girmişlerdi. Bunun içinde bir omega gerekliydi haliyle.
"Bununla uğraşmaya değmez. Kendini ele vermesi zor değil." Hyunjin konuştuktan sonra diğerleri bu sıkıcı cevapla somurtup önlerine dönmüşlerdi. Hyunjin'in aksine eğlence istiyorlardı, hatta bazıları okulda omega bulabilmenin keyifindeydiler. Çünkü narin varlıklar pek fazla akademiye gelmezlerdi. Gelseler bile kendilerini spor yönünden geliştirmek yerine kızgınlıklarıyla uğraşmaktan sürekli alfaların hedefinde olurlardı. Haliyle akademideki alfa ve betalar, omegalara yönelik tutumlarına dair çıkan dedikoduları saçma buluyordu. Onlara göre omegaların kendileri sorun çıkaran türlerdi.
Hyunjin'de bu konuda farksız düşünmüyordu. Omegalar uçkurlarına sahip çıkamayan varlıklardı ona göre. Yeonjun onun için istisna olsa da, neticede o da diğer omegalar gibi kendine sahip çıkamayan ve yetmezmiş gibi duygusal olarak triplere girerek başına dert olan bir yük olmuştu. Bu nedendir ki, omegalara sıcak bakmıyordu.
•••
(Felix)
Telefonumu çıkarıp Baekhyun sunbaeye, odama gittiğime dair yalan bir mesaj uydurup yollamış ve Hyunjin'in yanından ayrıldıktan sonra yurda gitmiştim. Kendimi odaya atar atmaz, banyoya ilerlemiş ve soyunduktan sonra kendimi soğuk suyun altına atmıştım. "Sırası mıydı bunun?!" Zaten olacağından adım gibi emin olduğum ama halledebileceğimi sandığım şey gerçekleşmişti. Vücudum ateş gibi yanarken tenime değen soğuk suyla inlesem bile kendime gelmem lazımdı.
Başım dönüyordu ve kasıklarımdaki ağrı dayanılmayacak şekilde artıyordu. Feromonlarım genzimi dolduracak şekilde artmıştı ve kendimle ilgilendikten sonra feromonlarımı silmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Less Than Zero // HyunLix
FanfictionSaklamaya çalışıyorum ama beni tanıdığını biliyorum Onunla savaşmaya çalışıyorum ama özgür olmayı tercih ederim' -omegaverse-